آستارا- مسئول آموزش اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی از اجرای سلسله نشست هایی با عنوان «جهاد تبیین انقلاب فاطمی» در ۱۴ استان کشور در ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حاجی اسماعیلی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ایام فاطمیه (س) سلسله نشست هایی با عنوان جهاد تبیین انقلاب فاطمی را برنامه ریزی کرده است.

مسئول آموزش اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه این نشست ها در مناطق تلفیقی شیعه و اهل سنت برگزار می شود، افزود: در ایام فاطمیه (س) امسال بیش از ۱۲ روحانی به ۱۴ استان تلفیقی کشورمان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این نشست ها روحانیون اعزامی به توجیه مسئولین هیئت های مذهبی، فعالین فرهنگی، روحانیون مستقر و مداحان می پردازند، تصریح کرد: در طول برگزاری جهاد تبیین انقلاب فاطمی، بیش از ۷ هزار نفر از این نشست ها بهره مند شده و می شوند.

مسئول آموزش اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سلسله نشست های جهاد تبیین انقلاب فاطمی در استان گیلان نیز طی ۲ روز در شهرستان های تالش، آستارا و رضوانشهر برگزار شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان