لاهیجان- استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه بیان روایت های درست دشمن را در جنگ ترکیبی ناکام می گذارد، گفت: بصیرت و آگاهی نیاز ضروری جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت حمیدرضا پورنوروز در لاهیجان، اظهار کرد: محفل شهید مکان درس و عبرت اندوزی است و به عبارتی یک دانشگاه درس آموز تلقی می شود.

وی با اشاره مقام و منزلت و جایگاه معنوی مراسم شهدا، افزود: مجلس شهدا مراسم ختم نیست بلکه محفل احیای اندیشه، بصیرت و صبر است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تأمل نگاری در سیره و روش شهدا توصیه و تاکید می شود، گفت: نگاه معرفتی و عقلایی به زندگی نامه و وصایای شهدا مسیر درست را به ما نشان می دهد.

حجت الاسلام تسخیری، بصیرت افزایی را دستاورد مهم مراسم شهدا برشمرد و اضافه کرد: شناخت، بصیرت و آگاهی نیاز ضروری جامعه است تا در بزنگاه های حساس و سرنوشت ساز تصمیم درست گرفته شود.

وی با اشاره به بخش های مختلف ایمان و تقوا، افزود: شهدا در بالاترین درجه ایمان و تقوا قرار داشتند.

استاد حوزه و دانشگاه به تشریح ابعاد گسترده و گیج کننده جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی پرداخت و بیان کرد: براندازی نظام با کلیدواژه حقوق زنان و کودکان و معیشت مردم توسط دشمن طرح ریزی شده است.

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: کسانی مدعی استیفای حقوق زنان و کودکان هستند که کودک کشی و زن ستیزی در فرهنگ و سیاستشان امری عادی است.

وی، هوشیاری و بصیرت را لازمه جامعه امروز برشمرد و افزود: تجزیه و تحلیل درست از واقعیت ها و بیان روایت های درست می تواند جامعه را در جنگ ترکیبی موفق گرداند و دشمن را ناکام می گذارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان