جوانان امروز تشنه معرفت شهدایی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۲۰:۲۶ چاپ کد خبر: 179967
منجیل- یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان تشنه معرفت شهدایی هستند، گفت: باید خلاهای محتوایی در فضای مجازی با تولید آثار فرهنگی، قرآنی و مذهبی پوشش داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمزه فلاح بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم یادواره شهید مدافع امنیت سید سجاد حسینی در گلزار شهدای منجیل، اظهار کرد: محافل شهدا فرصت مناسبی برای بیعت دوباره با سیره، روش و منش شهدا است.

وی با اشاره به ترفندها و نیرنگ های دشمن، افزود: هوشیاری و حضور مردم به صحنه نقشه های دشمن را خنثی می کند.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم و محافل شهدا، بیان کرد: جامعه امروز به شدت نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است و برگزاری مراسم شهدا در ترویج این فرهنگ بسیار اثرگذار است.

سردار فلاح با بیان اینکه شهدا گنجینه معنوی و ماندگار انقلاب اسلامی هستند، گفت: عزت، اقتدار، امنیت و آرامش جامعه را مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به اهمیت احیای فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: غفلت از فرهنگ ایثار و شهادت پاشنه آشیل ما در برابر دشمن است و هر زمانی از این فرهنگ فاصله گرفتیم ضربه خوردیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان امروز تشنه معرفت شهدایی هستند، گفت: بستر فضای مجازی که زیستگاه نسل امروز شده باید با محتواهای فرهنگی و اعتقادی تعمیم شود.

سردار فلاح، غفلت محتواسازی در فضای مجازی را آسیب بزرگ دانست و بیان کرد: نبود محتوای فاخر و ارزشمند سبب شده تا آثار مسموم و بی پایه در فضای مجازی پررنگ تر باشد.

وی ادامه داد: باید خلاءهای محتوایی در فضای مجازی با تولید آثار فرهنگی، قرآنی و مذهبی پوشش داده شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت مداری باید تدریس شود، تصریح کرد: کار زیربنایی و اصولی در نهادینه کردن فرهنگ و سبک زندگی شهدایی صورت نگرفته است.

فلاح با اشاره به اینکه خاکریزها و تاکتیک های دشمن تغییر کرده است، گفت: دشمن جنگ روانی و روایتی را در بستر رسانه و فضای مجازی کشانده است.

وی با اشاره به ایجاد گره های ذهنی و روانی دشمن در فضای مجازی و رسانه، افزود: گره افکنی عملیات های پیچیده روانی و پاسخ به شبهات و دروغ پردازی های دشمن در فضای مجازی از اولویت های مهم است که نباید به آن غفلت شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان