رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر تلاش مضاعف مدیران برای جذب حداکثری اعتبارات گفت: دستگاه ها در مدت باقیمانده از سال برای جذب حداکثری اعتبارات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد بعد از ظهر پنج شنبه در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت با تاکید بر تلاش مضاعف مدیران برای جذب حداکثری اعتبارات اظهار کرد: دستگاه ها در مدت باقیمانده از سال با جبران عقب ماندگی در تکمیل پروژه ها، در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: بودجه قابل قبولی برای تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز در رشت اختصاص داده شده که در صورت جذب به موقع راهگشا است.

کوچکی نژاد یکی از مهمترین مشکلات شهرستان رشت را مربوط به حوزه آب شرب دانست و افزود: این مشکلات مربوط به تأمین و انتقال آب است که برای رفع آن باید به پروژه های مربوطه تسریع بخشی شود.

وی تاکید کرد: تعمیر و نگهداری خطوط اصلی انتقال آب شهرستان رشت از ضروریاتی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وضعیت پسماند و ترافیک شهری زیبنده مردم رشت نیست

دیگر نماینده مردم رشت و خمام در مجلس نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات این شهر بیان کرد: وضعیت پسماند، فاضلاب و ترافیک شهری شایسته مردم این خطه نیست.

محمدرضا احمدی سنگری با تاکید بر ساماندهی رودخانه های زرجوب و گوهر رود تصریح کرد: مسئولان در سطوح مختلف مدیریتی باید با اتحاد و همگرایی برای رسیدن به پیشرفت تلاش حداکثری کنند.

شراره کاووسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برنامه ریزی استان گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اتخاذ رویکرد برنامه محور در اختصاص بودجه و تعیین زمینه های مشارکت شهرستان ها در تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی مورد انتظار، گفت: برای تحقق این هدف، نیازمند بهره وری یعنی استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و ایجاد اشتغال جدید با جذب سرمایه گذاری های جدید هستیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان