به گزارش لنگرخبر، سیدهاشم میرحسینی در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخود با متخلفان و برهم زنندگان نظم در جامعه اظهار کرد: افرادی که در فضای مجازی اقدام به بازنشر مطالب از کانال‌های معاندین و مخالفین نظام کرده و شهروندان را به اعتصاب و آشوب و اغتشاش تشویق کنند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مطالب منتشر شده در فضای مجازی توسط ارگان‌های مربوطه رصد می‌شود، گفت: مدیران کانال‌های تلگرام، واتساپ و اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی چنانچه مطلبی با محتویات مجرمانه در گروه و یا کانال آنان انتشار یابد تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود با بابیان اینکه از فعالان فضای مجازی که با رعایت قانون اقدام به انعکاس مشکلات مردم می‌کنند حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: امروزه فضای مجازی از اهمیت بسیار زیادی در زندگی بشر برخوردار است و رسانه‌ها در این برهه زمانی که دارای حساسیت ویژه‌ای است می‌توانند با عمل به رسالت ذاتی خود در چارچوب قانون در راستای حل مشکلات عمومی جامعه و بیان واقعیت‌ها و بصیرت افزایی نقش بسزایی را ایفا کنند چراکه بسیاری از مشکلات با انعکاس در شبکه‌های اجتماعی قابل حل است.

به گفته میرحسینی، با افرادی که در این شبکه‌های مجازی چه با اکانت حقیقی چه با اکانت‌های فیک اقدام به تحریف واقعیت‌ها و نشراکاذیب و تشویش اذهان عمومی کنند برخورد قانونی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان