رشت- استاندار گیلان گفت: رعایت اخلاق رسانه ای و پرداختن به موضوعات تخصصی متناسب با نیاز استان، یکی از نیازهای ضروری در میان فعالان حوزه اطلاع رسانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گیلان با تاکید بر ارتباط مستمر بین مسئولان و رسانه ها اظهار کرد: رفع مشکلات از طریق بیان آن در رسانه ها امکان پذیر است و این مهم باید بیش از پیش بین مسئولان سطوح مختلف تقویت شود.

استاندار گیلان انعکاس دستاوردهای دولت را مایه امیدآفرینی در جامعه دانست و افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های موجود باید از طریق رسانه ها برای مردم بیان شود.

عباسی با اشاره به اینکه مصوبات شورای اطلاع رسانی برای تمامی دستگاه ها لازم الاجرا است، گفت: رعایت اخلاق رسانه ای و پرداختن به موضوعات تخصصی متناسب با نیاز استان، یکی از نیازهای ضروری در میان فعالان حوزه اطلاع رسانی است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی برای بیان خدمات انجام گرفته در سازمان خود از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند و خدمات و فعالیت های مؤثر در حوزه های مختلف را اطلاع رسانی کنند.

عباسی با تاکید بر تقویت اطلاع رسانی در شرایط فعلی کشور بیان کرد: برگزاری نشست های آموزشی برای حوزه های مختلف به ویژه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی نسبت به تقویت اطلاع رسانی ضروری است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه داشتن سواد رسانه ای به امیدآفرینی در جامعه و مقابله با تهدیدات دشمن مؤثر است، افزود: نخبگان رسانه ای و روابط عمومی ها برای عمل به تکالیف خود از ظرفیت پیام رسان های داخلی بهره گیرند.

وی با اشاره به انعکاس عملکرد دولت در حوزه های مختلف تصریح کرد: دشمن از پیشرفت و توسعه کشور در حوزه های مختلف هراسان است و باید با عمل به جهاد تبیین خدمات انجام گرفته اطلاع رسانی شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان