رییس انجمن صنفی شرکتهای مسافربری شهرستانهای لنگرود و املش؛

«حمل و نقل» یکی از حیاتی ترین شریان های توسعه اقتصادی است

۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۱۰:۴۳ چاپ کد خبر: 180013

به گزارش لنگرخبر، رییس انجمن صنفی شرکتهای مسافربری شهرستانهای لنگرود و املش با تبریک فرا رسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل به فعالان این عرصه به ویژه همکاران مدیریت حمل و نقل عمومی و رانندگان ناوگان گفت: روز ملی حمل و نقل، فرصت مغتنمی برای گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان پرافتخار و ارج نهادن به فعالان این عرصه می‌باشد که با تلاش و همت خود امروز شاهد تحولات چشمگیری در این صنعت هستیم که قابل تقدیر و قدردانی است.

منوچهر مهدی پور افزود: بی‌تردید با رویکرد توسعه محور در مسیر خطیر «حمل و نقل» که به عنوان یکی از حیاتی‌ترین شریان‌های توسعه اقتصادی در جوامع پیشرفته است می‌توانیم اقدامات موثری در حوزه‌های توسعه زیرساخت ها، استانداردسازی خدمات حمل و نقلی، تامین رفاه و ایمنی مسافران در بخش‌های مختلف حمل و نقل هوایی، دریایی، درون شهری و… انجام دهیم.

وی ادامه داد: امروزه جایگاه حمل و نقل در لنگرود و املش به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار و منطقه محسوب می‌شود که در روند توسعه اقتصادی تاثیر گذار است.

مهدی پور افزود: به طور حتم در سایه هم افزایی همه دستگاه‌های مرتبط با صنعت حمل و نقل و توجه جدی به بهره گیری از فناوری‌های پیشرفته و متنوع این حوزه، شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات حمل و نقل در شهرستانهای لنگرود و املش خواهیم بود.

رییس انجمن صنفی شرکتهای مسافربری شهرستان های لنگرود و املش در پایان گفت: روز ملی حمل و نقل را به تمام فعالان و پیشگامان این صنعت تبریک عرض می‌کنم و با ارج نهادن به تلاش همه دست اندرکاران به ویژه همکاران مدیریت حمل و نقل عمومی شهرستان‌های لنگرود و املش و رانندگان زحمتکش این ناوگان که با اعتماد به خادمان خود در حمل نقل یاریگر ما در رفع مشکلات و بهبود جایگاه صنعت حمل و نقل این منطقه هستند

انتهای پیام/ دیارمیرزا

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان