به گزارش لنگرخبر، رییس کل دادگستری گیلان در نشست با مسئولان قضایی و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های لنگرود و رودسر با انتقاد از طولانی شدن ساخت جاده ساحلی چمخاله به لنگرود و ایجاد مشکل برای مردم و نارضایتی اهالی منطقه از توقف این طرح گفت:دستگاه قضا برای صیانت حقوق مردم با افرادی که در اجرای این طرح تخلف، اهمال کاری و یا کوتاهی کرده اند مماشات و تعارف ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی با اشاره به تخلف ساخت شهرک تفریحی در چمخاله افزود: توسعه و پیشرفت استان الویت همه دستگاه‌ها است، اما نگاه متفاوت بجای نگاه متمرکز در حوزه سرمایه گذاری باعث شده برخی افراد سودجو به اسم سرمایه گذاری، سرمایه مردم استان را به تاراج ببرند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا با توسعه گیلان مشکلی ندارد گفت: توسعه و سرمایه گذاری باید سازگار با طبیعت استان باشد نه اینکه فردی با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مردم استان با ویلا سازی و فروش آن به افراد غیر بومی به یکباره بدون هیچگونه نفع رساندن به توسعه اقتصادی استان، سود هنگفتی از گیلان خارج کند.

رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه خدمات و سرمایه گذاری باید به نفع مردم باشد گفت: تصویب و اجرای طرح‌ها نباید به گونه‌ای باشد که مشکلی بر مشکلات استان بیافزاید و وقتی دستگاه قضا ورود کند مردم نسبت به تشکیلات قضایی بدبین شوند.

سیف الله مسرور معاون قضایی دادگستری گیلان هم در حاشیه این نشست گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف شدن تا ۳ ماه آینده در خصوص علت طولانی شدن طرح جاده ساحلی رودسر به چمخاله و توقف این طرح، متولی پارک ساحلی لله رود و تخلف شهرک تفریحی چمخاله را بررسی و نتیجه را به دادگستری اعلام کنند، و در صورت اهمال کاری بر اساس موازین قانونی با دستگاه‌ها یا افراد متخلف برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان