رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسئولان در موضوع عفاف و حجاب جدی باشند، گفت: رعایت عفاف و حجاب موجب پیشگیری از ناهنجاری های اخلاقی در جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به فضای گسترده فعالیت های فرهنگی و نقش مؤثر آن در همه حوزه ها اظهار کرد: فرهنگ ما متشکل از اسلام و معارف دین است.

امام جمعه رشت با اشاره به گلایه برخی مسئولان از جزیره ای عمل کردن تعدادی از دستگاه ها اضافه کرد: اگر همه باهم و در کنار هم کار کنند قطعاً به مسائل این چنینی بر نخواهیم خورد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه آداب مذهبی در بسیاری از گروه های اهل سنت استفاده می شود، افزود: این رسوخ آداب اسلامی در لایه های ملت ها و اقوام گوناگون قابل لمس است.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ روایت ها قرار داریم تا جایی که فضای دیجیتالی در عزل و نصب مدیران تأثیرگذار است، ادامه داد: در دوران کرونا کاری با جوانان ما شد تا برخی از جوانان به بسیاری از ارزش ها پشت کرده و به خیابان بیایند.

آیت الله فلاحتی در ادامه به عملکرد ادارات در راستای فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: در جلسات پیش مقرر شد دستورالعملی به همه دستگاه ها بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب در ادارات ابلاغ شود که این موضوع انجام شده و باید پیگیری نیز صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسئولان در موضوع عفاف و حجاب جدی باشند، گفت: رعایت عفاف و حجاب موجب پیشگیری از ناهنجاری های اخلاقی در جامعه می شود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیان مشکلات و ارائه راهکار برای حل مشکلات از موضوعات مهمی است که در شورای فرهنگ عمومی به آن پرداخته می شود، افزود: دشمن از همین راه ها ورود کرده و می خواهد به کشور ضربه بزند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه کنگره میرزا علی رغم اشکالاتی که داشت عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است، ادامه داد: از همه کسانی که در این خصوص زحمت کشیده اند قدردانی می کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان