رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا در استان گفت: هیچ یک از شهرهای گیلان در وضعیت قرمز قرار ندارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعداد بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی استان گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: طی شبانه روز گذشته، ۷ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان برای دریافت خدمات درمانی بستری شده اند.

وی با بیان اینکه ۲ بیمار کرونایی بدحال هستند تصریح کرد: این دو بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های گیلان بستری هستند.

مهرابیان بیان کرد: ۱۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته و پس از دریافت خدمات درمانی مناسب، از بیمارستان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهشی ابتلاء به ویروس کرونا در این استان گفت: هیچیک از شهرها در وضعیت قرمز (پرخطر) نیست و وضعیت کرونایی گیلان عادی است اما باید از هرگونه عادی انگاری پرهیز شود.

مهرابیان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: با توجه به فصل سرما و شیوع انواع بیماری ویروسی بهتر است برای حفظ سلامت افراد جامعه، الزامات بهداشتی به خوبی رعایت شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان