رشت- رئیس یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور با اشاره به اجرای طرح «پنجره واحد» گفت: این طرح در راستای مبارزه با زمین خواری اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد خردمند ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پایگاه یگان حفاظت راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: استان گیلان رتبه برتر کشور در اطلاع رسانی اخبار مردمی در خصوص زمین خواری را به خود اختصاص داده است.

رئیس یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور افزود: سامانه ۱۶۵۶ سامانه ارتباطی مردمی برای دریافت گزارش های زمین خواری اراضی ملی و دولتی است.

وی با اشاره به اجرای «پنجره واحد» تصریح کرد: این طرح در راستای مبارزه با زمین خواری اجرایی می شود و با هوشمند سازی و رصد حفاظتی اراضی دولتی و ملی در کشور آغاز شده است.

خردمند با بیان اینکه طرح راستی آزمایی در ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی کشور اجرایی می شود، افزود: در این طرح نیروهای حفاظتی با اجرای گشت های ویژه به صورت شبانه روز از اراضی ملی حفاظت می کنند.

هادی رحمانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز با اشاره به اینکه با راه اندازی پایگاه یگان حفاظت راه و شهرسازی، حراست از اراضی ملی تقویت می شود، گفت: این طرح در راستای مبارزه با زمین خواری اجرایی می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان