رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به تعلیم حافظان قرآن در استان گفت: تلاش داریم بیش از هزار حافظ قرآن را در سال جدید تعلیم دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور ظهر دوشنبه در دیدار با دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرآن چراغ هدایت همه انسان ها است، گفت: سعادتمندی دنیوی و اخروی ما به قرآن وابسته است و ترویج معارف این کتاب بزرگ آسمانی راهگشای مشکلات جامعه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر توجه بیشتر مسئولان به ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه بیان کرد: آرامش جامعه در گرو افزایش معارف دینی و قرآنی است و ملت و جامعه ای که با قرآن مأنوس باشد و از دستورات این کتاب الهی پیروی کند در برابر نفوذ و توطئه دشمنان شکست نمی خورد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس با توکل به خدا و توسل به آیات قرآن با دست خالی مقابل دشمن ایستادگی کردند، بیان کرد: نتیجه این توکل و توسل نیز سربلندی ایران و نظام و حفظ تمامیت ارضی کشور بود.

سردار عبدالله پور با تاکید بر توجه بیشتر به تعلیم قاریان و حافظان قرآن کریم در گیلان تصریح کرد: تلاش داریم بیش از هزار حافظ قرآن را در سال جدید تحویل نظام مقدس جمهوری اسلامی دهیم.

وی با بیان اینکه بسیجیان با کمترین هزینه ماندگارترین کارها را انجام می دهند، افزود: ترویج حفظ قرآن در استان گیلان از ضروریاتی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان