رشت- دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل قرارگاه قرآنی نور گفت: مأموریت اصلی این قرارگاه سیاست گذاری و هدایت کلان فعالیت های قرآنی سپاه و بسیج است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار علی شهبازی ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از اهداف سپاه پاسداران را ترویج ارزش های دینی و اخلاقی در جامعه دانست و اظهار کرد: ترویج معارف دینی و معرفت قرآنی در جامعه از وظایف سپاه است.

دبیر قرارگاه قرآنی نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرآنی شدن جامعه به ایستادگی یک ملت در برابر دشمنان کمک می کند، افزود: اگر مفاهیم دینی و قرآنی در جامعه جاری شود، در بزنگاه های حساس در برابر نفوذ دشمن ایستادگی می کنند.

سرهنگ شهبازی با اشاره به تشکیل قرارگاه قرآنی نور تصریح کرد: هدف از تشکیل این قرارگاه استفاده از ظرفیت های کل سپاه برای فعالیت های قرآنی است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های مختلف قرآنی در سپاه گفت: برگزاری کلاس های تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم در ستاد و نواحی، برگزاری مسابقات مختلف با موضوعات قرآنی شامل تفسیر، مسابقات پیامکی، حفظ آیات منتخب، برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم و برگزاری مسابقات سراسری قرآنی از جمله برنامه های سپاه در حوزه افزایش مفاهیم قرآنی است.

سرهنگ شهبازی افزود: مأموریت اصلی این قرارگاه سیاست گذاری و هدایت کلان فعالیت های قرآنی سپاه و بسیج است.

وی بیان کرد: نهادینه شدن آموزه های قرآنی در سَبکِ زندگی آحاد کارکنان، بسیجیان و خانواده ها، نظام مند شدن کلیه برنامه ها و فعالیت های قرآنی سپاه و بسیج و هماهنگی، انسجام و هم افزایی در بخش های مختلف متولی فعالیت های قرآنی از اهداف مهم قرارگاه قرآنی نور هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان