ملوان بندرانزلی در تعطیلات لیگ برتر دیدارهای دوستانه با تیم های برتر دیدارهای تدارکاتی با تیم های مطرح ازجمله استقلال تهران برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، در چارچوب رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز دوشنبه بیست وهشتم آذرماه از ساعت ۱۵ تیم های ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان «مازیار زارع» درحالی امروز و در هفته دوازدهم لیگ در انزلی میزبان سپاهان اصفهان خواهند بود که عملکرد سفیدپوشان ملوان هم در فاز دفاعی تا به اینجای کار نشان از ضعف این تیم در حفاظت از چهارچوب دروازه خود در برابر حملات حریفان دارد.

ملوانی ها تا پایان هفته یازدهم با ۱۴ گل خورده پس از نفت مسجد سلیمان و در کنار صنعت نفت و تراکتور بدترین آمار دفاعی را از خود برجای گذاشته اند.

طلایی پوشان اصفهان پس از برتری ۳ بر ۲ برابر این تیم شمالی در بازی برگشت سیزدهمین دوره جام خلیج فارس در چهار مصاف بعدی برابر ملوان بندر انزلی رنگ برد به خود ندیده و ۳ تساوی و یک شکست حاصل جدال آن ها با قوهای سپید در لیگ بوده است.

جالب آنجاست بازیکنی که در آخرین دیدار بندرنشین ها با سپاهان در آخرین دقیقه وقت های تلف شده با شوت سرکش خود از روی ضربه ایستگاهی دروازه رحمان احمدی را فروریخت تا در دقیقه ۹۵ حسرت برد را به دل تیم میزبان بنشاند مازیار زارعی بود که امروز سکان هدایت انزلی چی ها در «سن سیروس» در دستان اوست.

ترکیب احتمالی ملوانان در بازی امروز ایمان صادقی، سید عبدالله حسینی، سعید کریمی، مجید عیدی، میلاد جهانی، محمود مطلق زاده، محمدصادق بارانی، مهران احمدی، مهدی مؤمنی، محمد قادری و سجاد بازگیر می باشد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان