مربی تیم فوتبال ملوان گفت: به نظرم کم بودن باد توپ بهانه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از انزلی، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم ملوان و سپاهان به مصاف هم رفتند که این دیدار امروز دوشنبه 28 آذرماه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

مهران برزگر، مربی تیم ملوان در پایان ا ین دیدار گفت: خیلی بازی سختی بود. یعنی ما مقابل یکی از باکیفیت ترین تیم های لیگ برتر قرار گرفتیم و سخت ترین بازی ما تا به اینجای لیگ بود. یک تیمی که واقعاً منسجم است. یک کادر خوب و باشگاه قابل احترام دارند. بازیکنان بزرگی دارند و امروز خیلی ما را تحت فشار قرار دادند.

وی افزود: خدا را شکر انسجام تیمی و شکل تیمی خوبی امروز داشتیم البته ناگفته نماند که تعطیلی لیگ به ضرر ما بود. برنامه های خوب ما قطع شد اما اولین بازی بعد از تعطیلات بود که مقابل یک تیمی که مطمئناً برای قهرمانی می جنگد کسب یک امتیاز برای ما بد نبود هرچند راضی نیستیم اما تلاش بچه ها قابل تقدیر است و خیلی در این بازی زحمت کشیدند. تک تک نکات تاکتیکی تیم را رعایت کردند و توانستند یک امتیاز هم بگیرند.

مربی تیم فوتبال ملوان خاطرنشان کرد: تیم سپاهان به نظرم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است چون هم بازیکنان با کیفیتی دارد و همین اینکه تیم خوبی دارد. این هفته ای که ما بازی کردیم بیشترین فشار را سپاهان به تیم ما آورد و بچه های ما با یک تمرکز خیلی خوب و با یک انسجام تیمی فوق العاده توانستند این یک امتیاز را بگیرند.

برزگر در پاسخ به این سؤال که در مورد اینکه  نبود تماشاگر در بازی امروز نظرتان چیست، گفت: تماشاگران صاحب اصلی تیم هستند یار و یاور همیشگی ملوان هستند ما مطمئناً ضرر می کنیم و در لیگ برتر حمایت هواداران خیلی مهم است. من نمی دانم چه مسائلی می گذرد اما نبود آنها واقعاً احساس می شود و از انرژی مثبت که به ما می فرستند واقعاً قابل تحسین است.

وی درمورد اظهارات سرمربی تیم سپاهان درمورد کم بودن باد توپ ، گفت: باد توپ؟! توپ هایی که سازمان لیگ می دهد و ما هم از کیفیت توپ ها راضی نیستیم اما مسئله دوم این است که داور قبل از بازی یک بادسنج دارد و توپ ها را چک می کند و از دست ما این شرایط خارج است. داور توپ ها را چک کرده و مطمئناً باد توپ ها تنظیم است به خاطر همین است که اجازه داده بازی انجام شود. به نظرم اینها بهانه است. یعنی درست است که ما یک امتیاز گرفتیم اما این صحبت ها بهانه است برای حریف که نتوانسته بازی را ببرد هرچند تیم قابل احترامی هستند به نظرم این صحبت ها در کنفرانس خبری نشود بهتر است.

برزگر در پاسخ به این سؤال که نبود سجاد بازگیر در این بازی چه دلیلی داشت و شما در نبود مهاجم ضعف دارید چرا از او استفاده نکردید، گفت: بله، دلیل خاصی داشت. با آنالیزی که از بازیکنان تیم سپاهان داشتیم خط دفاعی این تیم آسیب پذیر بود روی توپ های که پشت دفاع آنها زده می شد ما تصمیم گرفتیم چون دفاع چپ و راست آنها خیلی بالا بازی می کردند به خاطر همین دو بازیکن وینگر سرعتی را آنجا گذاشتیم که بتوانیم از فضاهای پشت دفاع چپ و راست استفاده کنیم.خیلی بازی خیلی سنگین بود ما روبه رو سپاهان بازی کردیم یک تیم کم تجربه و جوان که مطمئناً سورپرایز لیگ خواهند شد. در این بازی تحت فشار همینکه تمرکزمان را حفظ کردیم و انسجام تیمی خودمان را حفظ کردیم به نظرم اتفاق بزرگی است.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان