سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: زمین بازی نم داشت و گاهی هم باد توپ کم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از انزلی، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل ملوان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: این چهره خندان من به خاطر نتیجه نیست، من همیشه می خندم، چون دوست دارم تمرکز کنم. می خواهم در مورد مسائل مثبت لیگ ایران صحبت کنم، منظورم از بازی با کیفیت این است که در ایران بازیکنان با کیفیت زیاد است و می توان بازی خوب دید. بخاطر بازیکنان خوشحال هستم. همه کاری کردند و تلاش شان خیلی خوب بود. وقتی کنترل بازی را در اختیار داشتیم تمرکز داشتند. متوجه هستم که بازی ساده نبود و زمین بازی برای بازیکنان لیز و نمدار بود.

وی افزود: دو روزی است که باران نیامده و به خاطر رطوبت است. این طبیعی است به خاطر آب و هوای اینجا که نمدار است. ملوان هم خوب دفاع کرد و آنچه که می خواستند شد و هیچ گلی هم دریافت نکردند. دو چیز را من متوجه نشدم. بعضی وقت ها باد توپ کم بود. همه بازیکنان وقتی به توپ ضربه می زدند به باد توپ اعتراض می کردند. فکر می کنم باید کاری می کردیم. دومین چیز این است که همه می توانند بلند شوند و داد و بیداد کنند، اما بیرون از فوتبال باید تمرکز کنند.

سرمربی تیم سپاهان گفت: حریف هم یکی دو فرصت گلزنی داشت. یک بار دیگر اشاره می کنم که حیف است در زمین فوتبال تماشاگر نداریم، چون بازی با حضور آنها جذاب تر است.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان