رودسر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به تهیه سند توسعه اشتغال روستایی گفت: ۸۰ میلیارد تومان اعتبار سهم شهرستان رودسر از اعتبارات توسعه اشتغال روستایی است.

شراره کاوسی در گفتگو با خبرنگار مهر به تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر برنامه ریزی برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی در کشور اشاره و بیان کرد: پروژه های اولویت دار در رودسر مورد توجه است و اجرای این پروژه ها به تحقق این امر کمک می کند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای «بند الف» ماده ۲۷ قانون برنامه ششم، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها موظف هستند برای ۵ هزار روستای کشور سند توسعه اشتغال تهیه کنند، افزود: طبق تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ سهم شهرستان رودسر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

کاوسی با اشاره به تهیه سند توسعه اشتغال روستایی گفت: ۶۵ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار رودسر مشمول این طرح قرار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان تاکید کرد: رویکرد شورای برنامه ریزی در سال ۱۴۰۱ این بود که برای توزیع اعتبارات تملکی فقط تمرکز به مؤلفه جمعیت نباشد بلکه محرومیت وسعت هم در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ رودسر یکی از شهرستان هایی است که به لحاظ مساحتی سهم قابل توجهی از مساحت استان گیلان را داراست و وضعیت رو به رشد و بهبود داشته است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان