فرهنگ شهدا ضامن بقای نظام است

۱۴۰۱/۰۹/۲۹ ۱۹:۳۴ چاپ کد خبر: 180074
رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان فرهنگ شهدا را ضامن بقای نظام دانست و گفت: گیلانی ها آماده استقبال از شهدای گمنام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد فاطمیه استان گیلان برای هماهنگی مراسم وداع و تشییع شهدای گمنام، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیار برای جامعه بشریت بویژه زنان است.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی، افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند سبک زندگی فاطمی است و پیاده سازی سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید مورد توجه همه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حضور سه شهید گمنام به این استان، بیان کرد: شهدا مایه آسایش، امنیت و آرامش جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برکات وجود شهدای گمنام در این کشور، اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام انقلاب اسلامی است و باید پررنگ شود.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم شهدا در نقاط مختلف کشور بویژه گیلان، افزود: مردم گیلان با فرهنگ و سیره شهدا مأنوس هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از آمادگی این استان برای برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام گفت: این مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح از پل عراق (سپاه ناحیه مرکزی رشت) آغاز می شود.

وی بیان کرد: مردم گیلان همیشه در پاسداشت مراسم شهدا حضوری چشم گیر و حماسی داشته اند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان