رودبار- فرماندار رودبار گفت: با پیگیری مسئولان ارشد استان گیلان مطالبات شش ماه از هشت ماه حقوق معوق کارگران پروژه آزادراه رشت- قزوین پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث عموپور ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران با اندیشه و قلم خود رسالت سنگین آگاهی بخش، اصلاح و جهت دهی جامعه را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر تقویت قوه نقدپذیری مسئولان، افزود: نقد اصحاب رسانه و خبرنگاران زمانی منتج به نتیجه مطلوب می شود که همراه با راهکار باشد.

فرماندار رودبار با تقدیر از تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش عملیات اطفای حریق و اطلاع رسانی سریع و دقیق در این زمینه؛ بیان کرد: نقش خبرنگاران در اطفای حریق در شهرستان ملموس بود، حضور اقشار مختلف و کودک ۱۰ ساله ای که با پدرش تا پاسی از شب در اطفای حریق مشارکت کرد تأثیر رسانه در افکار عمومی بود.

عموپور با بیان اینکه تمام دستورات استاندار گیلان در سفر به شهرستان به جد پیگیری می شود، گفت: مدیران عملکرد، اقدامات و کارهای انجام شده دولت را در لایه ای مختلف برای مردم تبیین کنند.

فرماندار رودبار با بیان اینکه همه خبرنگاران مشاوران من هستند، گفت: انتقادات خبرنگاران در راستای اصلاح امور است.

عموپور با اشاره به اجرای پروژه آزادراه قزوین- رشت، از پرداخت ۶ ماه حقوق معوق کارگران این پروژه خبر داد و بیان کرد: با پیگیری و دستورات استاندار و دیگر مسئولان شش ماه از ۸ ماه حقوق معوق کارگران پروژه آزادراه پرداخت شد و مابقی هم به زودی پرداخت می شود.

فرماندار رودبار در ادامه به اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: سال گذشته در شهرستان رودبار ۹۰ میلیارد تومان به شهرداری ها و ۵۰ میلیارد تومان به ۱۱۹ دهیاری اعتبار تعلق گرفت که از این مقدار، ۷۵ درصد بودجه دولتی و مابقی درآمدهای شهرداری و دهیاری ها بوده است.

عموپور با انتقاد از وضعیت انفعالی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار، تصریح کرد: اگر اداره ارشاد فعال بود خبرنگاران و هنرمندان شهرستان این همه مشکل نداشتند در حال حاضر دو گزینه برای ریاست این اداره معرفی شده است.

فرماندار رودبار از گازرسانی به ۸ روستای این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: بزودی ۸ روستای شهرستان رودبار سبز می شود.

وی با اشاره به اینکه رودبار با انبوهی از مشکلات روبرو است، افزود: چالش هایی در بخش های مختلف در رودبار وجود دارد که حل آن نیازمند تلاش جهادی است.

فرماندار رودبار با انتقاد از وضعیت اسفبار اینترنت و شبکه مخابراتی این شهرستان، اضافه کرد: در حوزه مخابرات نقاط کور زیادی وجود دارد و وضعیت اینترنت اصلاً خوب نیست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان