با بررسی های انجام شده درباره بازار کار ترکیه در مقایسه با کشورهای اروپایی مثل آلمان، سوئد فرصت های شغلی کم تری وجود دارد اما شرایط بازار کار ترکیه بین کشورهای حوزه خاورمیانه و اوراسیا مثل ارمنستان بسیار بهتر می باشد. البته در شهرهای مهم ترکیه مانند استانبول و آنکارا علاوه بر این که موقعیت های شغلی بیشتری وجود دارد درآمد هم بالاتر می باشد. در ایران و کشورهای همسایه مانند ترکیه، شرکت های معتبر خدمات نمای ساختمانی وجود دارد که انجام کلیه کارها در ارتفاعات ساختمانی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. اما یکی از این شرکت های مشهور و معتبر سفت کردن نما با پیچ رولپلاک جهان فرود است که دارای سابقه کاری بالا با نیروهای کارآمد و متخصص و تجهیزات استاندارد می باشد. این شرکت جذب نیروی کار در ترکیه را پس از انجام عملیات گزینش و تایید صلاحیت جوانان مشتاق برای کار در ارتفاعات ساختمانی را تایید و سپس این نیرو را به استخدام شرکت جذب خواهد کرد در ادامه مطالب با ما همراه شوید.

راپل با جهان فرود 

درقدیم برای انجام بسیاری از فرایندهای مربوط به ساختمان از داربست استفاده می شد. البته استفاده از داربست معایب زیادی به همراه داشت. علاوه بر سر و صدا و ایجاد مزاحمت برای ساکنین و مجاورین کنار ساختمان، خطرات زیادی برای کارگران بر روی داربست در ارتفاعات را به همراه داشت .زیرا از نظر وضعیت امنیتی استانداردهای لازم در نظر گرفته نشده بود. 
جهان فرود: امروزه استفاده از طناب و انجام راپل برای کار در ارتفاعات ساختمان توصیه می شود. زیرا امنیت، کیفیت، سرعت و هزینه انجام کار در مقایسه با نصب داربست بسیار بیشتر خواهد بود.

نحوه کار کردن با راپل به چه شکلی می باشد؟

شرکت نما ساختمانی جهان فرود: واقعیت امر این است که روش راپل اگر چه دارای سرعت و دقت بسیار بالایی را در زمینه کار فراهم می کند اما می تواند زمینه سقوط افرادی که بر روی فضاهای ارتفاعی مشغول به کار هستند را به وجود آورد. به همین دلیل شرکت نما ساختمانی جهان فرود همواره ایمنی پیش از کار را مد نظر قرار می دهد. در اصل هر کار زمانی می تواند ارزشمند باشد که خطرات و خسارات احتمالی را به حداقل ممکن برساند. ضمن این که از کیفیت و دقت بالایی برخوردار باشد. همه موارد می تواند به کمک روش راپل به مرحله اجرا در بیاید. به شرط این که افراد حرفه ای برای استفاده از طناب مورد استفاده قرار بگیرند.
شرکت جهان فرود دارای نیروهای متخصص و کارآمد است که پس از گذراندن دوره های کوتاه مدت کار در ارتفاع و تایید صلاحیت جسمی و روانی به تایید و صلاحیت شرکت استخدام شده اند.
اما افرادی که به استخدام راپل کاری در شرکت جهان فرود درآمدند باید ضمن گزینش، تجربه کافی در رعایت مسایل ایمنی کار در ارتفاعات را داشته باشند. به طور مثال: جوانان در ایران یا در هر کشوری مانند ترکیه پس از استخدام باید آشنایی با انواع گره ها ،وسایل کار در ارتفاع، استفاده صحیح از ابزار ،رعایت شئونات اخلاقی در برخورد با ساختمان ها و ساکنین آن را داشته باشند. البته داشتن صلاحیت و سلامت روحی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر ،شهامت و شجاعت شرط اصلی ورود به کار راپل در ارتفاعات خواهد بود.

نماشویی در ترکیه با جهان فرود

شرکت نما ساختمانی جهان فرود درباره عملیات نماشویی ساختمانی در ترکیه این چنین می گوید: نمای هر ساختمانی از بیرون هویت و زیبایی آن را نشان می دهد. ساختمان چه مسکونی باشد چه اداری، تجاری، هتل باید طوری تمیز نگه داشته شود که مورد پسند افراد خارج ساختمان قرار گیرد چه بسا ساختمان هایی که ظاهری تمیز و زیبا دارند مورد پسند افراد در معاملات خرید و فروش ملک بیشتر قرار خواهند گرفت. 
نماشویی یکی دیگر از فعالیت های مهم شرکت جهان فرود است. انجام صحیح این عملیات علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در نمای ساختمان، باعث کاهش آسیب به بافت و افزایش طول عمر نمای ساختمان خواهد شد.
نماشویی بدون داربست یک روش نوین و تخصصی است که شرکت جهان فرود آن را در ترکیه به کمک دستگاه کاملا مکانیزه در کمترین زمان ممکن و به کمک نیروهای متخصص راپل کار در ارتفاعات انجام می دهد.
جهان فرود: عملیات نماشویی در ترکیه با توجه به مرتفع شدن ساختمان ها و رشد بیش از بیش برج ها و مجتمع های چندین و چند طبقه در این کشور به خدمات راپل در ترکیه متکی است و نماشویی با راپل در ترکیه با استفاده از دستگاه های واترجت، سندبلاست، مواد شوینده ،آب و سلیس انجام می شود.
 جهان فرود درباره نحوه شست و شوی نمای ساختمان در ترکیه این چنین می گوید: ابتدا همه درزها و زوایای ساختمان باید لکه گیری شود و در پایان از مواد نانو برای ثابت نگه داشتن هر چه بیشتر نما و تمیزی طولانی مدت آن استفاده شود.

نورپردازی نما در ترکیه با جهان فرود

نورپردازی برای نماهای ساختمانی مرتفع در ترکیه باید با لامپ هایی انجام شود که قدرت پرتاب نور بالایی دارند و به عبارتی نور را به شکل خطی تولید می نمایند. شرکت ساختمانی جهان فرود در ترکیه با در اختیار داشتن نیروی توانمند و متخصص و تجهیزات استاندارد برای افرادی که تقاضای انجام عملیات نورپردازی مناسب برای ساختمانشان را دارند با بهترین شکل ممکن اقدام می نماید.
از آن جا که ساختمان های بلند و چند طبقه بیشتر در معرض دید افراد هستند در نتیجه طراحی نمای خارجی ساختمان و نورپردازی آن ها به خصوص شب هنگام بیشتر از بقیه ساختمان ها در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. البته این نورپردازی علاوه بر ایجاد جذابیت بصری بخشیدن جلوه خاص به ساختمان سبب افزایش قیمت آن می شود.

آب بندی نما در ترکیه 

آب بندی نما در ترکیه با بهترین و مرغوب ترین چسب های خارجی  توسط شرکت جهان فرود با مطلوبترین شکل ممکن انجام می شود به طوری که هیچ نم ،رطوبتی از سطح نمای ساختمان به درون آن نفوذ نخواهد کرد. در نتیجه ترک روی ساختمان به طور کامل با مواد مورد نیاز پوشانده خواهد شد.اما این عملیات به شکل حرفه ای و با سریع ترین زمان ممکن توسط کادر توانمند جهان فرود از طریق عملیات راپل در ارتفاعات ساختمانی انجام می شود.
جهان فرود: هر شرکتی شعارهایی در جهت کیفیت و ..می دهد اما جهان فرود به ارائه بهترین کار در هر پروژه ای می اندیشد.

عابق کاری نما با جهان فرود

در بعضی از شهرها و یا کشورهایی مانند ترکیه که میزان بارندگی سالانه زیاد است باید چاره ای بیاندیشیم برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت به درون ساختمان تا باعث خسارت و خرابی های ساختمان نشویم. برای این منظور شرکت های معتبر خدمات نما بهترین گزینه برای رفع مشکل می باشند.
شرکت جهان فرود از بهترین تکنولوژی جدید و به روز مانند بکارگیری بهترین مواد عایق و ضد آب برای محکم ساختن نمای ساختمانی در ترکیه استفاده می نماید.

جمع بندی 
کار در ارتفاع یک شغل خطرناک و درعین حال هیجان انگیز است. بسیاری از جوانان حرفه راپل کاری را یک شغل پردرآمد می دانند و در نتیجه برای استخدام این حرفه به شرکت های معتبر خدمات نما مانند جهان فرود رجوع می کنند. در جهان شرکتهای معتبر خدمات نمای معتبر وجود دارند که کاربران در هر شهر یا کشوری که باشند می توانند لیست و آدرس این شرکت ها را از گوگل به دست آورند. اما در بین همه این شرکتها، جهان فرود با سالها تجربه کافی در زمینه های مختلف ساختمانی با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و تجهیزات استاندارد و مدیریت قوی به فعالیت نوین راپل کاری در ایران و کشورهای همسایه مانند ترکیه  ادامه داده و کوچکترین مشکلی که در نما ساختمان به وجود می آید را در مدت زمان کوتاهی رفع خواهد کرد.

همرسانی کنید:

نظرات شما:

مهدی سلیمانی 20 فروردین 1403 ساعت 09:01

حقوق چقد میدین
جای خواب و غذا میدین

نظر دهید - پسندیدم 0

مهدی سلیمانی 20 فروردین 1403 ساعت 09:01

جای خواب و غذا میدین
حقوق چقد میدین

نظر دهید - پسندیدم 0

بلال احمدی 11 بهمن 1401 ساعت 12:11

اجرای تمام امورات نما
آشنای کامل با تناب انواع گره و ابزار کار در ارتفاع
اجرای انواع کارگاه زدن

نظر دهید - پسندیدم 0

بلال احمدی 11 بهمن 1401 ساعت 12:11

اجرای تمام امورات نما
آشنای کامل با تناب انواع گره و ابزار کار در ارتفاع
اجرای انواع کارگاه زدن

نظر دهید - پسندیدم 0

بلال احمدی 11 بهمن 1401 ساعت 12:11

اجرای تمام امورات نما

نظر دهید - پسندیدم 0

raziaashrafi 15 دی 1401 ساعت 01:10

چه شرکت بسیار خوبی هستید. ما خیلی راضی هستیم از شما. یک بار اومدید کارمارو انجام دادید و با شما رفیق شدیم. اخلاق خوب این شرکت که نمای مارو پیچ و رولپلاک کرد باعث شد ما همه جوره اعتماد کنیم به این گروه و ادماش.
ممنون از لنگر نیوز.

نظر دهید - پسندیدم 1

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان