کشور به سمت مدیریت تحولی حرکت می کند

۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ۰۸:۳۵ چاپ کد خبر: 180088
خمام- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به حرکت کشور به سمت مدیریت تحولی گفت: مدیریت ها اگر با خلاقیت محوری و ایده پردازی همراه باشد منتج به توسعه و پیشرفت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خمام با تاکید بر رعایت مدیریت مصرف گاز و برق، اظهار کرد: مشکل گاز و سوخت اروپا را با بحران جدی مواجه کرده و می طلبد در مصرف انرژی نهایت توجه و دقت صورت گیرد.

آقازاده با بیان اینکه دامنه خدمات به مردم توسعه پیدا کند، افزود: کارآمدی مدیریتی در همه بخش ها رضایت مندی عمومی را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه کشور به سمت مدیریت تحولی حرکت می کند، گفت: مدیریت ها اگر با خلاقیت محوری و ایده پردازی همراه باشد منتج به توسعه و پیشرفت می شود.

آقازاده با تاکید بر تقویت زیرساخت های کشاورزی خمام، بیان کرد: خمام اصالت کشاورزی و برنج کاری گیلان است و باید این ظرفیت به خوبی برندسازی و بهره برداری شود.

وی ادامه داد: لایروبی انهار و آب بندان ها برای فصل زراعی پیش رو باید در اولویت قرار گیرد.

مدیران قانون ادارات را بخوانند

دادستان خمام هم در این نشست با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به مردم، اظهار کرد: خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم موجب امیدآفرینی و نشاط اجتماعی می شود.

حامد اصیلی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، افزود: رفتار مهربانانه و انس با مردم آنها را به نظام و انقلاب امیدوار می کند.

دادستان خمام با تاکید بر لزوم دقت در گزینش پیمانکاران برای انجام امورات مردم، بیان کرد: برخی پیمانکاران با رفتار زننده و غیرمتعارف موجبات نارضایتی مردم را فراهم می کنند که نباید از آنها استفاده شود.

اصیلی با تاکید بر استقرار ادارات در خمام، تصریح کرد: برخی ادارات خمام هنوز اختیارات و امکانات لازم برای انجام امورات مردم را ندارند و شهروندان برای رسیدگی به کارها باید به مرکز استان بروند که انتظار می رود نسبت به تفویض اختیارات و تقویت امکانات ادارات اقدام صورت گیرد.

وی با تاکید بر مطالعه قوانین ادارات از سوی مدیران، افزود: اشتباهات از روی جهل به قانون پذیرفته نیست و مدیران موظف هستند قانون مربوط به اداره خود را مطالعه کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان