رشت- فرماندار رشت با اشاره به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان به ۶۸ طرح اشتغال خانگی گفت: دستگاه ها برای پرداخت اعتبارات به سایر طرح های تایید شده اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رشت با تاکید بر جذب حداکثری اعتبارات در فرصت باقیمانده اظهار کرد: دستگاه ها موظف هستند حداکثر اعتبار تخصیص یافته را جذب و صرف امور عمرانی و توسعه ای شهر کنند.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه ها با توجه به میزان ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه ها در سامانه رصد ارزیابی می شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون برای ۶ هزار و ۶۱۱ نفر شغل ایجاد شده که معادل ۸۵ درصد تعهدات است.

وی با اشاره به پرداخت ۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان به ۶۸ طرح اشتغال خانگی گفت: دستگاه ها برای پرداخت اعتبارات به سایر طرح های تأیید شده اقدام کنند.

امام پناهی تصریح کرد: دستگاه ها و بانک های عامل برای تسریع در احراز شرایط و جذب اعتبارات، هماهنگی های مربوطه را لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت، ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی دارد عنوان کرد: برای توانمندسازی خانواده های کمتر برخوردار باید از ظرفیت های قانونی حداکثر استفاده را برد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان