رشت- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به برگزاری دو مرحله کلاس نهضت روشنگری و بصیرت افزایی برای کارکنان گفت: این کلاس ها همراه با پرسش و پاسخ و رفع شبهات روز بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سازمان عقیدتی سیاسی چند نقش عمده و حساس بر عهده دارد، اظهار کرد: ارتقای معنویت دینی، بصیرتی و قرآنی پرسنل نیروی انتظامی اولین و مهم ترین نقش این مجموعه است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه انس با قرآن بر عهده این مجموعه است، افزود: در ماه رمضان امسال بیش از ۴۴۰ محفل انس با قرآن برگزار کردیم و در سایر ماه ها نیز این محافل به فواصل به منظور انس گرفتن پرسنل با قرآن برگزار شد.

وی با اشاره به ۳۰۱ حافظ قرآن شاغل در نیروی انتظامی گیلان عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ اقامه نماز جماعت و حدود ۴۰ مراسم تجلیل از خانواده شهدا توسط معاونت تبلیغات عقیدتی سیاسی استان برگزار شده است.

حجت الاسلام اسدی ارجمندی با اشاره به برگزاری ۳۰ دوره تربیت عالی استانی برای پایور و پیمانکاران ناجا گیلان افزود: برگزاری ۲۱۷ جلسه اخلاقی و ارائه مشاوره دینی و تربیتی برای کارکنان نیز برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: دو مرحله کلاس نهضت روشنگری و بصیرت افزایی با حضور اساتید کشوری و استانی برای کارکنان برگزار شد که همراه با پرسش و پاسخ و رفع شبهات روز بود.

وی تصریح کرد: ۳ هزار و ۹۰۰ محتوای سیاسی به روز همراه با تحلیل در این مدت تولید و از طریق فضای مجازی در اختیار کارکنان مجموعه ناجا استان قرار گرفت.

حجت الاسلام اسدی ارجمندی افزود: برگزاری نهضت قرآنی، کارگاه سبک زندگی و انتخاب همسر، برگزاری جلسات مشاوره برای خانواده های مجموعه، کلاس های ازدیاد نسل و فرزندآوری، ایثار و همدلی با رویکرد دیدار و تجلیل از خانواده مجموعه و اجرای طرح یاران ولایت از جمله اقدامات عقیدتی سیاسی استان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان