به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، مراسم تشییع پیکر پاک شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا از ساعت هشت صبح از میدان پل عراق سپاه رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام سعید مهدوی امروز در جلسه ستاد فاطمیه گیلان جهت هماهنگی تشیع و وداع با شهدای گمنام در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیار برای جامعه بشریت به ویژه زنان بوده و ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای معرفی این الگو است. 

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند سبک زندگی فاطمی است و پیاده سازی سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید مورد توجه همه قرار گیرد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حضور سه شهید گمنام به این استان بیان کرد: شهدا مایه آسایش، امنیت و آرامش جامعه اسلامی هستند و فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام و قوام انقلاب اسلامی است که باید پررنگ شود. 

مهدوی با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم شهدا در نقاط مختلف کشور به ویژه گیلان گفت: مردم گیلان با فرهنگ و سیره شهدا مانوس هستند و هشت هزار شهید از استان گیلان نشان دهنده ولایت پذیری مردم این استان است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از آمادگی این استان برای برگزاری باشکوه تشییع شهدا گمنام افزود: مراسم تشییع پیکر پاک شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا از ساعت هشت صبح از میدان پل عراق سپاه رشت برگزار می شود. 

به گفته وی، همیشه مردم گیلان در پاسداشت مراسم شهدا حضوری چشم گیری و حماسی داشتند و برگزاری مراسم سه شهید گمنام هم باشکوه برگزار می شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان