آقازاده از اختصاص اعتبارات مهم و مناسب در راستای مدیریت پسماند در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته بخشی از طرح تفکیک اجرایی شده و ساماندهی پهنه سراوان به لحاظ تکمیل کارخانه کمپوست ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید علی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران و جمهوری اسلامی در برابر استکبار باعث دشمنی آمریکا با ایران شده است، اظهارکرد: در ۴۴ سال گذشته ملت ایران در برابر تمامی تحریم های ظالمانه آمریکا و کشورهای غربی علیه ایران ایستادگی کرده و همین امر منجر به دشمنی آنان با ملت ایران شد.

وی با اشاره به راهبردی بودن روابط ایران و چین گفت: سفر مقامات چینی به کشورهای غربی و عربستان منجر به بیان برخی مواضع توسط مقامات چین علیه جمهوری اسلامی شد که مورد تایید ایران نیست ولی رابطه بین ۲ کشور مثبت و رو به جهش است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه پیام رسان های داخلی توسط متولیان امر افزود: ایجاد بستر مناسب در فضای مجازی در تراز کاربران ایرانی و با توسعه پیام رسان های داخلی، توسط مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

آقازاده از اختصاص اعتبارات مهم و مناسب در راستای مدیریت پسماند در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته بخشی از طرح تفکیک اجرایی شده و ساماندهی پهنه سراوان به لحاظ تکمیل کارخانه کمپوست انجام شده و با سازمان انرژی اتمی نیز صحبت شده که بخشی از شیرابه ها را کنترل کند. 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با انتقاد از عدم وجود برنامه ای مشخص و فعال برای ایجاد بستر متعارف به منظور توسعه منابع آبی زراعی گفت: با وجود اقدامات انجام شده، وضعیت سیستم آبی استان خوب نیست و با دلهره آب زراعی کشاورزان را تأمین می کنیم. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه روند لایروبی انهار در گیلان باید تسریع یابد، افزود: در این خصوص اقداماتی توسط مسؤولان در حال انجام است ولی باید چاه های جدید حفر گردد و منابع آبی تجهیز شوند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان