امام جمعه رشت گفت: وزیر اطلاع رسانی و تبلیغات هیتلر می گوید دروغ بزرگ، نیروی قابل باور است و مردم دروغ بزرگ را زودتر از دروغ کوچک باور می کنند، لذا دشمنان با دروغگویی دنبال اهداف سیاسی خود هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس در رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگوی تمام زنان و مردان آزاده جهان است، زنان مسلمان با تاسی از این بانوی بزرگ اسلام در زندگی فردی و اجتماعی خود فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته خبر اختراع داروی سرطان کبد توسط بانوی مسلمان و محجبه ایرانی منتشر شد که نشان از افتخار آفرینی زنان موفق و مسلمان ایرانی دارد، گفت: آنانی که معتقدند حجاب مانع پیشرفت است بهتر است با الگوگیری از این نخبگان ببینند که زنان چگونه با فعالیت حرفه ای و اجتماعی بدون توجه به تبلیغات دروغ محدودیت حجاب، افتخار آفرینی کرده و توطئه های آنان را نقش بر آب می کنند.

امام جمعه رشت با تبریک میلاد حضرت مسیح علیه السلام، تصریح کرد: برخی از مسائل در میان همه ادیان الهی یکسان است مقابله با ظلم، مقابله با زورگویان، عدالت و آزادگی لذا امام خمینی (ره) نیز به مسیحیان و موحدین فرموده بودند که اجازه ندهند دشمنان تعلیمات آسمان و مخالفان، دستورات الهی را به خلق های مستضعف جهان بد معرفی کنند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه امت اسلامی امتی است که دعوت به توحید را در راس کارهای خود می داند، گفت: در سوره اعراف آیه ۲۰ آمده که حضرت آدم و حوا فریب یک دروغ بزرگ را از شیطان خوردند و منجر به این شد تا به زمین هبوط کنند لذا دروغ یک حربه شیطان و دشمنان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه هیتلر، یک وزیر اطلاع رسانی و تبلیغات داشت که در کتابی از او که طراح تبلیغاتی در دنیا بوده و مانند شیطان دروغ می گفت به دروغ گویی در عرصه تبلیغات اذعان داشته است، افزود: یوزف گوبلز وزیر اطلاع رسانی و تبلیغات هیتلر می گوید دروغ بزرگ نیروی قابل باور است، دروغ بزرگ در درون خود نیرویی دارد که قابل باور است و مردم دروغ بزرگ را زودتر از دروغ کوچک باور می کنند.

فلاحتی با اشاره به کتاب«نبرد من» هیتلر که تکنیک دروغ بزرگ را مطرح کرده است، افزود:آن ها معتقد بودند دروغ باید آنقدر بزرگ باشد که کسی باور نکند که دروغ است. معتقدند دروغ باید آنقدر بزرگ باشد تا مردم در عدم حقیقت بودن آن شک نکنند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه چند ماه قبل از اغتشاشات اخیر، برخی سران فتنه از جانشینی رهبری سخن گفته که بعد از مدتی نیویورک تایمز از بیماری رهبری مطلب زد تا بحث جانشینی رهبری را مطرح کنند، و با دروغگویی ها دنبال اهداف سیاسی خود بودند، تصریح کرد: مرحومه مهسا امینی را به دروغ به عنوان اسطوره ای مطرح کردند که توسط گشت ارشاد کشته شده، و دروغ های دیگری که یکی پس از دیگری بر ملا شد تا به اهداف شوم خود برسند لذا رهبری در سخنان خود فرمودند که دروغ شیوه دشمن است.

فلاحتی با بیان اینکه فاسق وقتی خبری می آورد نباید باور کرد بلکه باید تحقیق و تبیین نمود، گفت: امروز خبرگزاری های دنیا که با هدف دشمنی با ملت ایران قدم بر می دارند، هم فاسقند، هم غافلند و هم ظالم لذا ادعای آنان قطعا برای پنهان کردن حق است بنابراین ملت با بصیرت و هوشیاری همیشگی توطئه های آنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب می کنند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان