رشت- رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با بیان اینکه حل مشکل ترافیک و پسماند مهمترین خواسته مردم است، گفت: در حوزه ترافیک بعد ۱۶ ماه هیچ عملکردی نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود عباس نژاد عصر شنبه در شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مهمترین خواسته مردم حل مشکل ترافیک و پسماند است، افزود: بعد از ۱۶ ماه از حضور بنده در شورا و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شرمنده مردم هستیم و هیچ گونه عملکردی در حوزه ترافیک نداشته ایم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در طول روز با ترافیک بسیار سنگینی در سطح شهر مواجه هستیم، گفت: خروجی عملکرد این کمیسیون، خیابان هایی است که از بار ترافیکی آن هیچ تغییری نکرده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته حمل و نقل برای فرهنگ سازی در حوزه ترافیک به ۴ مدرسه بسنده می کنیم، ادامه داد: اینگونه حرکات باید در طول سال استمرار داشته باشد.

عباس نژاد با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی سازمان فرهنگی شهرداری آموزش شهروندان از پایه در حوزه پسماند است و شهرداری نیز تقویت ناوگان عمومی را بر عهده دارد، ادامه داد: یک حرکتی در این حوزه انجام داده ایم ولی هنوز این آغاز کار است.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه سایت سراوان و زباله سوز، اضافه کردن اتوبوس به ناوگان عمومی و پیگیری و انجام تراموا می تواند خروجی عملکرد ما باشد، گفت: ما باید در انتقاد کردن اول عملکرد خود را در نظر بگیریم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه ۱۰ ماه از اختصاص بودجه یک میلیارد برای رانندگان تاکسی گذشته اما تاکنون هیچ کاری صورت نگرفته است، ادامه داد: با این تورم رانندگان تاکسی با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه در بحث دوچرخه و هوای پاک فقط شعار می دهیم، اضافه کرد: تاکنون هیچ گونه گامی برای تحقق این امر بر نداشته ایم.

عباس نژاد با اشاره به اینکه بعد از یک سال از مصوبه شورا مبنی بر تعیین تکلیف اتوبوس ها هنوز حرکتی صورت نگرفته است، افزود: تاکنون بیشتر دوربین های نصب شده راه اندازی نشده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان