سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از باز بودن جاده و روان بودن ترافیک در محورهای محور های اسلام به خلخال ، پونل به خلخال ، سیاهکل به دیلمان و ویه به کلیشم رودبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی نیک فهم امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکیپ های راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی و برف خیز استان گیلان حضور دارند، اظهار کرد: با پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا و بارش برف و باران به ویژه در محورهای کوهستانی استان گیلان، اکیپ های راهداری با تمامی امکانات در تمامی محورهای گیلان مستقر شدند.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق و محورهای کوهستانی استان گیلان گفت: از نخستین ساعات امروز بارش برف در محور های اسلام به خلخال، پونل به خلخال، سیاهکل به دیلمان و ویه به کلیشم رودبار آغاز شده، اما برغم بارش برف همه محور های استان باز است و ترافیک در آن جریان دارد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با تاکید بر آمادگی نیروهای امدادی و راهداری در خدمات رسانی به رانندگان در محورهای کوهستانی و مواصلاتی افزود: تیم های راهداری با تمامی تجهیزات شامل ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در محورهای گیلان برف خیز گیلان حضور داشته و به رانندگان و خودروها در صورت بروز مشکل امدادرسانی می کنند.

نیک فهم با درخواست از رانندگان در خصوص در اختیار داشتن تجهیزات زمستانی خودرو بیان کرد: از رانندگان و مسافرانی که قصد دارند در محور های برفگیر گیلان تردد کنند درخواست دارم حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان