رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به درس فتنه های اخیر گفت: این فتنه ها سره را از ناسره جدا کرد و دریافته ایم که راهی جزء ماندگاری و همسو شدن با خون شهدا نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح یکشنبه در دیدار با مدیران حراست دستگاه های اجرایی گیلان در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: پیشرفت های انقلاب اسلامی برگرفته از تبعیت از حکومت اسلامی دوران پیامبر (ص) است و عقب ماندگی های انقلاب از اهداف نیز به دلیل فاصله گرفتن از حکومت اسلامی پیامبر (ص) است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هر اقدامی بدون در نظر گرفتن رضایت خداوند، ابتر و بی نتیجه است، افزود: انسان باید در مسیر رسیدن به اهداف الهی خود را حفظ کند و ریزش نکند زیرا در مسیر ماندن مهمتر از رفتن در آن است.

وی با بیان اینکه انسان مؤمن یک مبارزه ممتد در دنیا دارد و تا زمان مرگ نیز این مبارزه ادامه دارد، تصریح کرد: انسان تا زمانی که زنده است باید سختی ها را تحمل کند و بداند که در صورت اشتباه در توبه الهی به روی او باز است و باید خود را در مسیر الهی حفظ کرده و از خداوند بخواهد که این مسیر را برایش هموار کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه شهدا از ما می خواهند مسیر انقلاب را رها نکنیم، ادامه داد: امروزه تحلیل و صحبت های مختلفی پیرامون وقایع وجود دارد که هر کسی حتی مؤمن نماز شب خوان را از مسیر الهی جدا می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به درس فتنه های اخیر گفت: این فتنه ها و حوادث به ما نشان داد که چه کار باید کنیم و دریافتیم که باید از رهبری در هر امری اطاعت کنیم.

وی افزود: این فتنه ها سره را از ناسره جدا کرد و فهمیدیم که دشمن از چه ابزاری برای انحراف نسل ها استفاده می کند و عمق کینه دشمنان به مسلمانان را نشان داد و دریافتیم که راهی جز ماندگاری و همسو شدن با خون شهدا نداریم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان