مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به ورود اولین کشتی رو-رو به مجتمع بندری انزلی در سال ۱۴۰۱ گفت: در روزهای آتی حدود ۵۰۰ خودرو آمادگی بارگیری هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، حسین یونسی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعال بودن ترانزیت خودرو در مجتمع بندری انزلی اظهار کرد: با توجه به اینکه در بندرانزلی نیاز به کشتی رو-رو احساس می شد با پیگیری های انجام شده و مذاکراتی که با شرکت کشتیرانی صورت گرفت، نخستین کشتی رو-رو در سال ۱۴۰۱، روز دوم دی وارد بندرانزلی شد.

به گفته وی، ۱۳۷ خودرو از مبدأ اولیا روسیه به مقصد ارمنستان و ۲۷۳ خودرو از امارات به مقصد آکتائو قزاقستان از طریق بندرانزلی ترانزیت خواهند شد و در روزهای آتی نیز حدود ۵۰۰ خودرو آمادگی بارگیری هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه رشد قابل ملاحظه ای در بخش ترانزیت کالاهای نفتی و غیرنفتی داشته ایم، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد ارتقاء و رشد خطوط منظم رو-رو و لاینر کانتینری در بندر انزلی و دیگر بنادر استان گیلان خواهیم بود.

یونسی با اشاره به روند رو به رشد ورود کشتی ها به مجتمع بندری انزلی بیان کرد: با مذاکراتی که با صاحبان کالاها و کشتی ها داشتیم شاهد بازگشت بسیاری از آنان به بندرانزلی بودیم و این امر حاصل بازاریابی، مشتری مداری، کاهش بروکراسی اداری و همت همکاران بوده است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان