آستارا- فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به ماهیت پرسشگری نسل جدید و مصمم بودن دشمن بر دشمنی خود گفت: واقعیت های جامعه و خدمات نظام جمهوری اسلامی باید برای نسل جدید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری بعد از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت مناسبت های ۹ و ۱۳ دی که در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد اظهار داشت: واقعیت های جامعه و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران باید برای نسل جدید تبیین شود، وگرنه دشمن آماده است ذهن جوانان ما را به سوی خود سوق دهد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه دشمن در دشمنی خود مصمم است، افزود: اگر واقعیت ها را بیان نکنیم با توجه به ماهیت پرسشگری نسل جدید دشمن از آمادگی ذهن جوانان می تواند سو استفاده کند که برای مقابله با این شرایط باید با استفاده از آموزه های عاشورایی، چهره تروریستی آمریکا در ترور شهید سلیمانی نشان داده شود.

وی گفت: اگر کوتاهی در زمینه تبیین خدمات دولت و نظام صورت بگیرد، دشمنان خواهند توانست میدان نبرد را به سمت و سوی خود سوق دهند و زحمات شهدا، رزمندگان و مسئولان را زیر سوال ببرند.

سرهنگ قنبری ادامه داد: در این راستا مدیران و مسئولان به عنوان خواص باید مانند شهید سلیمانی مردان میدان باشند و در تراز مکتب شهدای مقاومت برنامه داشته باشند تا فردا در مورد کم کاری احتمالی غبطه نخورند، چرا که در صورت کوچک ترین غفلتی پشیمانی دیگر سودی نخواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با تاکید بر مردمی سازی برنامه ها گفت: باید از ظرفیت هنرمندان و بازاریان بهره ببریم و مدیران باید به صورت جهادی پای کار باشند چرا که به گفته مقام معظم رهبری، کار جهادی دشمن را مأیوس می کند.

سرهنگ قنبری از برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» توسط سپاه ناحیه آستارا خبر داد و گفت: گلباران مزار شهدا، اجتماع بزرگ پسران و دختران حاج قاسم، ویزیت رایگان در نقاط محروم، برپایی میزهای خدمت، همایش سواد رسانه ای برای مسئولان فعالان رسانه و تداوم خدمت رسانی در قالب کمک های مومنانه، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، تبیین جبهه مقاومت و نقش شهید سلیمانی در حراست از مرزهای اسلامی از دیگر عناوین برنامه های این مناسبت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز در این جلسه با گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی، حضور مردم گیلان در سال ۸۸ یک روز پیش از سایر نقاط کشور را یادآور شد و اظهار داشت: به همین مناسبت پنجشنبه هشتم دی ساعت ۱۰ صبح در مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا و پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع لوندویل مراسم سخنرانی به همین مناسبت برگزار می شود.

حسن آدمیت گفت: به همین مناسبت دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای امنیت، برگزاری ویژه برنامه های تبیینی با بهره برداری از ظرفیت مساجد، تبیین یوم الله ۹ دی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، اجرای برنامه های بصیرتی در مدارس از جمله برنامه ها به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی ادامه داد: فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی در اداره ها، دانشگاه ها و مدرسه ها دانشگاه ها و کانون های فرهنگی هنری، برگزاری فعالیت های قرآنی در مساجد و مراکز فرهنگی، تولید کیپ نماهنگ و عکس نوشته، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مانند کتابخوانی و نقاشی و قصه گویی از دیگر برنامه ها به مناسبت ۹ دی در شهرستان آستارا است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان