رشت- فرماندار رشت با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام است، گفت: خانواده شهدا سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امام پناهی ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی طرح سپاس شهرستان رشت، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط دستگاه ها و ادارات به منظور حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت حدود ۱۱ هزار خانواده شهید و ایثارگر، ۲۲۰۰ شهید والامقام و بیش از ۸ هزار جانباز و آزاده سرافراز دارد، ادامه داد: این عزیزان به سبب احترام و اعتمادی که در سطح جامعه از آن برخوردار هستند مورد مراجعه عموم مردم در راستای بیان نظرات و انتقال مشکلات می باشند بنابراین دیدار از این خانواده ها ضمن انجام وظیفه سپاسگزاری موجب آگاهی بی واسطه کارگزاران نظام از مسائل و کمبودها خواهد شد.

امام پناهی با تاکید بر اینکه بر اینکه والدین و خانواده شهدا و ایثارگران راویان صادق دوران دفاع مقدس و سرداران خط مقدم جهاد تبیین هستند، اضافه کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران مایه مباهات جامعه اسلامی هستند.

فرماندار رشت با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ضامن اقتدار و امنیت نظام است، گفت: خانواده شهدا سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم اجرای منظم دیدار با خانواده ایثارگران شهرستان، گفت: این دیدارها با هدف سپاس و قدردانی از امنیت پایداری است که به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران، جانبازان و آزادگان حاصل گردیده است.

وی ادامه داد: مناسبت های پیش رو مانند ایام الله دهه فجر، سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، سالروز شهادت سردار سلیمانی و ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا، زمان مناسبی برای جبران تأخیر ناخواسته در توفیق دیدار این خانواده ها به علت شدت همه گیری ویروس کرونا، فراهم آورده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان