سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به استقبال پزشکان از امور خیرخواهانه و نیکوکارانه گفت: ویزیت معلولین و سالمندان در آسایشگاه توسط پزشکان متخصص و ارائه خدمات درمانی در دستور برنامه های علوم ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حیدرعلی بالو امروز در نشست مشترک با مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با تقدیر از اقدامات سلامت محور آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت اظهار کرد: ارائه خدمات به جمعیت ۴۶۰ نفری با در نظر گرفتن شرایط کنونی طاقت فرسا و قابل تحسین است. 

وی بر ضرورت همکاری همه جانبه با تشکل های مردم نهاد در حوزه سلامت تأکید کرد و افزود: آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت وظایف سنگین دیگر سازمان ها و نهادهای اجتماعی را بر دوش می کشد و مستحق توجه و مساعدت است. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آمادگی این دستگاه خدمات رسان به همه قشرها ازجمله جامعه سالمندی و معلولان خبر داد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان آماده هرگونه همکاری با آسایشگاه معلولین است. 

بالو با اشاره به استقبال پزشکان از امور خیرخواهانه و نیکوکارانه بیان کرد: ویزیت معلولین و سالمندان در آسایشگاه توسط پزشکان متخصص و ارائه خدمات درمانی در دستور برنامه های علوم پزشکی قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه کمک به آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت، کمک به نظام سلامت استان است، افزود: آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت موسسه ای مردم نهاد است و در جهت خدمات اجتماعی سلامت محور حرکت می کند و کمک به آن در راستای کاهش بار بیماری در مراکز بیمارستانی است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان