مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان با بیان اینکه ۴۶۰ سالمند و معلول در آسایشگاه نگهداری می شوند، گفت: ۲۶۰ تن از این مددجویان، بی سرپرست هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید علی حسینی امروز در نشست مشترک با بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از همه متولیان در امر تأمین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه به ویژه قشر سالمندان و معلولان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان همیشه بازوی قابل اتکا برای آسایشگاه معلولین رشت و مددجویان آن بوده است. 

وی با بیان اینکه ۴۶۰ سالمند و معلول در آسایشگاه نگهداری می شوند، افزود: ۲۶۰ تن از این مددجویان، بی سرپرست هستند. 

مدیرعامل آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت با اشاره به حسن توجه آیت الله رئیسی به قشر سالمند و معلولان و سرکشی وی از کهریزک گفت: در آسایشگاه کهریزک یک هزار و ۳۰۰ مددجو در مقیاس جمعیت ۱۳ میلیونی نگهداری می شوند، در حالی که در استان گیلان با جمعیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارنفری، به ۴۶۰ مددجو خدمات مراقبتی و توان بخشی ارائه می شود، ازاین رو باید توجه مسؤولان به آسایشگاه بیشتر باشد. 

حسینی، مردم گیلان و نیکوکاران آن را بسیار مهربان و اجتماعی توصیف کرد و برای حفظ و افزایش کمی و کیفی خدمات مددجویان، یاری و مساعدت مسئولان و مردم نیکوکار را خواستار شد. 

وی همچنین در ادامه به بخشی از نیازمندی های آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت ازجمله حضور هر هفته یک متخصص در آسایشگاه جهت مشاوره و ارائه خدمات درمانی و تأمین برخی از تجهیزات بیمارستانی نظیر تخت های درمانی اشاره کرد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان