امام جمعه لنگرود تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در جلسه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر

۱۴۰۱/۱۰/۰۸ ۱۷:۰۴ چاپ کد خبر: 180249

به گزارش لنگرخبر به نقل از شبستان، حجت الاسلام مهدی نقوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان که امروز (پنج شنبه، ۸ دی) در دفتر امام جمعه برگزار شد، با تاکید بر کیفیت و اهتمام اعضای ستاد در این جلسات، گفت: جلسات ستاد امر به معروف باید منظم‌تر و به صورت ماهانه یا حداقل ۴۵ روز یکبار برنامه ریزی شود.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه در مسائل فرهنگی و جلسات امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت و نظرات نهادهای مردمی و نخبگان استفاده شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت طیف‌های مختلف اصناف و بازاریان و نیروهای جوان و باتجربه و متدین در جلسات می‌تواند راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه برای هر نهادی از خود آن نهاد، ظرفیت‌ها کشف و استفاده شود، اذعان کرد: نگاه مردم به امر به معروف باید به گونه‌ای باشد که مشکل مردم حل شده باشد و ستاد امر به معروف باید گره گشا باشد.

حجت الاسلام نقوی با اشاره به اینکه فضای مجازی خود را همراه شخص می‌کند و این معجزه فضای مجازی است، تصریح کرد: امروز زن در جامعه غرب به خاطر فرهنگ برهنگی و بی‌حجابی بی‌ارزش شده است، اما جامعه اسلامی روز به روز با حجاب‌تر خواهد شد، چرا که انبیا برای ساختن جامعه آمده‌اند و ما باید با قوت به مسیر خود ادامه دهیم و انتظارات خود را واقع‌بینانه کنیم.

امام‌جمعه لنگرود با بیان اینکه مردم با شنیدن کلمه امر به معروف و نهی از منکر باید آرامش پیدا کنند، اذعان کرد: ما نسبت به مسائل مردم نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم و در حوزه عفاف و حجاب باید نگران باشیم، اما نباید ناامید شویم.

گفتنی است، این جلسه با سه موضوع گزارش قرارگاه عفاف و حجاب، تشکیل شوراهای امر به معروف در ادارات مساجد و محلات و عفاف و حجاب اصناف برگزار و هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را در خصوص موضوع جلسه بیان کردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان