به گزارش لنگرخبر، سردار سبحان تاور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز ۹ دی یکی از روزهای تاریخ ساز و تجلی ساز در تقویم انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پشتوانه محکمی به نام مردم دارد که همواره در روزهای سخت در وسط میدان بودند و در ۹ دی نیز با حضور در میدان چشم فتنه را کور کردند.

وی با بیان اینکه بعد از انتخابات ۸۸ برخی به دنبال براندازی انقلاب از طریق ایجاد آشوب در کشور بودند، گفت: کشور در آن روزها چند ماه در تلاطم بود و وقتی که مردم دیدند دشمن آرمان‌های اسلام و انقلاب آنان را نشانه گرفته در روز ۹ دی وسط میدان آمدند که مردم ولایتمدارگیلان یک روز زودتر از مردم دیگر استان‌ها انزجار خود از دشمنان و پیوند خود با ولایت و انقلاب را بار دیگر اعلام کردند.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک لنگرود با بیان اینکه دشمن بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب هنوز هم در پی براندازی انقلاب است، تصریح کرد: دشمنان با شعارهای فریبنده اذهان عمومی را تحریک می‌کنند تا در داخل کشور دچار اختلال شود که در صورت به دست گرفتن زمام امور کشور باز هم مانند گذشته دست به استعمار ملت و مردم خواهند زد و مردم نباید فریب شعارهای استکبار را بخورند.

سردار تاور با بیان اینکه ملت ایران در حماسه عظیم ۹ دی به دنیا نشان داد با وحدت و همبستگی هرگز اجازه نمی‌دهند دشمنان داخلی و خارجی برای آن‌ها تصمیم بگیرند، افزود: فتنه عظیم آمریکایی سال ۱۳۸۸ در این روز به دست مردم فهیم ایران اسلامی دفع شد و به همین دلیل ۹ دی با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان‌ناپذیر است، گفت: توطئه‌های مستمر و دسیسه‌های پی‌درپی دشمنان نشانه حیات، سرزندگی، اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب از هوشیاری و حضور به موقع و نمایش اقتدار و ولایت‌پذیری و وفاداری مردم شهیدپرور به نظام جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر قدرانی می‌نمایم.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان