انقلاب اسلامی به قله ظهور نزدیک است

۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ۲۳:۵۴ چاپ کد خبر: 180253

کاجی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به قله ظهور نزدیک است، گفت: فتنه اخیر دشمنان نرسیدن انقلاب اسلامی به قله ظهور و ابرقدرتی امام زمان (عج) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، سردار حاج حسین کاجی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و یادواره بیش از ۱۹۰ شهید سرافراز بخش رحیم آباد در مسجد صاحب الزمان (عج) این بخش با اشاره به ابعاد شخصیتی و زندگی شهدا و ارتباط با خدا و اهل بیت (ع) اظهار کرد: شهدا جایگاه و مقام والایی نزد خداوند دارند اولیاء الله بوده و در نزد خدا روزی می خورند.

وی شهدا را بهترین الگو برای جامعه خواند و افزود: هر حاجتی داریم از شهدا بخواهیم، اگر چشمان و گوشمان به گناه آلود نباشد می توانیم ببینیم که شهدا زنده اند و جواب ما را می دهند و چون به سیدالشهدا متصل هستند گره گشایی می کنند.

برگزاری یادواره شهدا از سیره حضرت زهرا (س) است
این راوی شهدا با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا به این دلیل است که همگی ابعاد شخصیتی شهدا را بهتر بشناسیم، تصریح کرد: برخی گمان می کنند که برگزاری یادواره شهدا از ابتکارات جمهوری اسلامی است در صورتی که نخستین یادواره شهدا توسط حضرت زهرا (س) برای شهدای احد گرفته شد که بعدها در مدینه این رسم ماندگار شد و برای شهدا مجلس برگزار می شد. 

وی با اشاره به اینکه چهل سال است که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نابودی اش برنامه ریزی می کنند اما هر بار به طرقی معادلاتش بهم می ریزد، گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها نمی فهمند که چرا هر بار معادلاتشان بر علیه ایران اسلامی بهم می خورد چون درک نمی کنند شهدا زنده، حاضر و ناظر بوده و به انقلاب کمک می کنند. 

کاجی با اشاره به اینکه شهدا دوره حلول و حضور دارند، بیان کرد: شهدا امروز در دوره حلول هستند و در این شرایط زنده اند و عرش خدا رفتار ما را می بینند و برای بسترسازی ظهور صاحب زمان تلاش می کنند و پس از ظهور امام زمان (عج) رجعت کرده و در رکاب ایشان خدمت می کنند تا از دنیا بروند. 

این فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به اینکه شهدا امروز در وسط میدان بوده و جبهه استکبار را بهم ریختند، افزود: معتقدم شهدا زنده اند و ما را نگاه می کنند و صدای ما را می شنوند. 

وی با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و بهترین الگو برای جامعه امروز گفت: حاج قاسم سلیمانی چون باور داشت که شهدا زنده اند و نقش شهدا در زندگی اش خیلی پررنگ بود فاتح قلب ملت شد تا جایی که محبوبیتش از جمهوری اسلامی بالاتر رفت و فتح الفتوح انسان های آزاده جهان شد. 

انقلاب اسلامی به قله ظهور نزدیک است

کاجی با اشاره به اغتشاشات اخیر و تلاش دشمن برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی با آوردن مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به کف خیابان تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا امروز به قله ظهور امام زمان (عج) نزدیک شده اما همه دشمنان از آل سعود، اروپا تا آمریکا همه دست به دست هم دادند و با ایجاد فتنه تلاش می کنند که این انقلاب به قله ظهور نرسد چون با رسیدن انقلاب به قله ظهور دیگر ابرقدرت جهان امام زمان (عج) خواهد بود.

این فرمانده دفاع مقدس تلاش برای رساندن پرچم اسلام به دست صاحب زمان (عج) را پیام شهدا و انقلاب خواند و افزود: از سوی دشمنان فشارهای بیرونی زیادی به جمهوری اسلامی است تا پرچم اسلام به دست صاحبش نرسد حال باید ملت ایران انتخاب کنند که با صبوری در مقابل کمبودها و مشکلات اقتصادی می توانند انقلاب را در رسیدن به قله ظهور یاری و پرچم اسلام را به دست صاحبش برسانند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان