امام جمعه رشت با انتقاد از کاهش نظارت بر بازار گفت: تاکید می کنم که دستگاه های نظارتی به ویژه جهاد کشاورزی نظارت را جدی بگیرند و اجازه ندهند که دلالان با اهداف مختلف آرامش مردم را بر هم بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلای این شهر با گرامیداشت حماسه تاریخی ۸ و ۹ دی اظهار کرد: بصیرت و حضور به هنگام مردم رشت در ایام الله ۸دی همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی درخشان است چرا که ملت و مردم رشت به حمایت از ولایت فقیه و ارزش های انقلابی علیه دشمنان قیام کرده و حضور روز گذشته مردم نیز نشان از بصیرت و هوشیاری آنان در مقابل فتنه هاست. 

وی با گرامیداشت سالروز رحلت آیت الله مصباح افزود: سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به دست یزید زمانه امروز، هیچ گاه از خاطر ملت ایران فراموش نمی شود، سپهبد سلیمانی یکی از نیروهای با اخلاص بود و همه نیروهای مسلح امروز به این شهید افتخار می کنند. 

امام جمعه رشت با انتقاد از کاهش نظارت بر بازار که منجر به فقدان موقتی برخی از مواد خوراکی توسط دلالان و افراد مختلف شده و قیمت ها را بی ضابطه افزایش می دهند، گفت: تاکید می کنم که دستگاه های نظارتی به ویژه جهاد کشاورزی نظارت را جدی بگیرند و اجازه ندهند که دلالان با اهداف مختلف آرامش مردم را بر هم بزنند. 

فلاحتی با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر که نقش رژیم غاصب صهیونیستی غیرقابل انکار است، تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از روز نخست توطئه های مختلفی را علیه ملت و جمهوری اسلامی ایجاد کردند و این بار نیز بصیرت مردم، هوشیاری، آگاهی و حضور به هنگام آنان خواب های خیالی آنان را به کابوسی ابدی تبدیل کرده است. 

خطیب جمعه رشت با اشاره به فعالیت رسانه های معاند که در این ایام ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تولید محتوا فقط علیه رهبری داشته و ۱۰ میلیون در فضای توئیتر تولید محتوا داشتند، گفت: دشمن در برابر توانایی بی بدیل رهبر انقلاب در آگاهی سازی و مقاوم سازی کشور در مقابل تهدیدات خارجی و وحدت امت اسلامی یعنی شیعه و سنی، با جنگ رسانه ای و با شیوه تکرار دروغ دنبال اهداف شوم خود می رود. 

وی با بیان اینکه معادلات سیاسی و هندسه جهان در حال تغییر بوده و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل قدرتمندی برای جلوگیری از نفوذ سیاست های غرب در منطقه است، افزود: رهبر انقلاب اسلامی هویت سازی کرده و هم الگوی اسلامی ایرانی را به جهانیان عرضه کرده است. 

فلاحتی با اشاره به بیان برخی از شعارهای هنجارشکن در اغتشاشات اخیر که برعکس ویژگی تمام عیار دولت فاسد آل جهود و سردمداران استکبار جهانی است، بیان کرد: تمام تلاش دشمن با ایجاد فعالیت گسترده رسانه ای، ایجاد تردید در ذهن مخاطب و آینده بدون رهبری است. 

فلاحتی با اشاره به شخصیت رئوف، مهربان و پدرانه رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان به مسؤولین برای بهرهمندی از جوانان توانمند در عرصه های مختلف تصریح کرد: رهبری در نشست اخیر هم فرمودند که عده ای در جریانات اخیر فریب خورده بودند و تا مادامی که آسیب نرسانده اند با آنان مدارا شود، با این وجود علیه این رأفت و مهربانی اظهار نظر غیرمنصفانه می کنند. 

وی با تأکید بر اینکه باید در جهاد تبیین به صورت چهره به چهره به ضرورت افزایش بصیرت جوانان توجه ویژه شود، تصریح کرد: امروز بسیاری از تحلیلگران و سیاستمداران در داخل و خارج، نگاهشان به دهان رهبر ماست، رونمایی از کتاب مجموعه سخنرانی های ایشان در لبنان و پخش بیانات رهبری در مصر، نمودی از اهمیت مطالب ایشان برای جوانان دنیاست. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان