فرمانده گیلانی جبهه مقاومت با بیان اینکه ایران اسلامی همواره مورد تقابل محاصره و دشمنی عوامل نفاق و توطئه بوده ، گفت: ایران اسلامی با وجود همه این مزاحمت ها پیشرفت های قابل توجهی داشته که دشمنان را ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار هامون محمدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلای شهر با گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی روز بصیرت مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی همواره جنایت های خود را علیه مسلمانان منطقه به اثبات رسانده و جنایات آن ها علیه ملت سوریه، عراق و دیگر مسلمانان منطقه در تاریخ ثبت شده است. 

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و اظهارنظرهای غیرتخصصی سلبریتی ها گفت: در جریانات اخیر برخی از سلبریتی های کشور که با حمایت و پشتیبانی نظام و امنیتی که با خون سربازان این ملت ایجاد شده، کسب روزی می کردند و چهره شده اند علیه نظام اظهار نظر می کنند.

فرمانده گیلانی جبهه مقاومت با بیان اینکه اظهار نظرهای بیان شده که مبنای خبری آنان رسانه های معاند است، برای اهل حقیقت این سوال را ایجاد می کند که این افراد چگونه در مقابل ظلم و جنایات بسیاری که تکفیری ها علیه مردم سوریه و عراق شد مرتکب شدند سکوت می کردند، تصریح کرد: به عنوان مثال در سوریه کودکانی را که مدت ها از اسباب بازی، تغذیه و زندگی آرام محروم بودند با یک اتومبیل انتحاری پر از اغذیه و اسباب بازی کودکان را هدف قرار می دادند و نسل کشی می کردند اما بسیاری در برابر این جنایات سکوت کرده اند. 

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به حماسه آفرینی مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ بیان کرد: در همان سال ها نیز نفوذی هایی که در دولت حضور داشتند مخالف حضور میدانی مردم بودند اما مردم ایران اسلامی با حضور به هنگام و هوشیارانه خود پاسخ محکمی به فتنه دشمن دادند. 

محمدی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از روز نخست تاکنون توطئه های زیادی را علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و به دنبال از بین بردن این انقلاب شکوهمند مردمی هستند، گفت: حضور به هنگام و حماسه آفرین مردم در ۸ و ۹ دی ماه به مثابه یک جراحی مردمی، نقشه های شوم دشمن را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرد. 

فرمانده گیلانی جبهه مقاومت با اشاره به نقش روحانیت به عنوان منادیان حق در بین مردم و جایگاه و اهمیت مساجد به عنوان مرکز انسجام بخشی و اعتقادی ملت افزود: تلاش دشمن امروز این است که مساجد را از مردم بگیرد چرا که می داند مسجد مرکز انسجام بخشی و اعتقادی مردم بوده و حضور موثر مردم در صحنه های مختلف از مسجد تاثیر گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه مدیران در تراز انقلاب باید متعهد، مسلمان و دیندار باشند و صرف خوب بودن برای پذیرفتن مسؤولیت کافی نیست، بیان کرد: مدیر در تراز انقلاب باید متخصص، متعهد دارای انگیزه و فعالیت جهادی باشد. 

محمدی با تاکید بر اینکه آینده کشور بنا به فرموده رهبری معظم انقلاب روشن است و کشور به نقاط خوبی رسیده، تصریح کرد: ایران اسلامی همواره مورد تقابل محاصره و دشمنی عوامل نفاق و توطئه بوده که اگر هر یک از این موارد نبود وضعیت ایران بهتر از وضعیت فعلی بود اما ایران اسلامی با وجود همه این مزاحمت ها پیشرفت های قابل توجهی داشته که دشمنان را عصبانی می کند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان