به گزارش لنگرخبر، سردار عبدالله ضیغمی امشب در مراسم بزرگداشت ۹ دی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه شعار انقلاب بر مبنای توحید بود که طبیعتا با دشمنانی نیز مواجه است، اظهار کرد: امروز امپراتوری دروغ با جنک ادراکی و ترکیبی تلاش می کند تا بر روحیه جوانان ما اثر بگذارد تا نقشه های خود را در کشور عملی کند. 

وی با بیان اینکه دشمن بر این عقیده است که اگر بر ذهن جوانان از طریق جنگ ادراکی توانستیم مدیریت کنیم بر کشورشان نیز می توانیم مدیریت کنیم، گفت: دشمن می داند آینده کشور، جوانان هستند و معتقد که اگر جوانان را به سمت خشم ذهنی بکشاند می تواند به سمت خشم جسمی نیز هدایت کند که اغتشاشات اخیر نمونه ای از این نوع جنگ بود.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه با بیان اینکه بیرون کردن آمریکا از کشور و منطقه ضروری و مهم است، افزود: تفکر لیبرالیزم و غرب گرا نمی گذارد که کشور رو به پیشرفت حرکت کند و در این مسیر افرادی نیز در مراکزی هستند که با تفکر غرب گرا همراهی می کنند. 

ضیغمی با بیان اینکه ملت انقلابی ایران از عاشورا و نهضت امام حسین الگو و عبرت گرفته اند و سر جلوی دشمن و غرب گراها خم نمی کند، تصریح کرد: امروز کشور با تفکر انقلابی در پی قدرت افزایی است و یک جنگ بزرگ، بین انقلاب و دشمنان انقلاب ایجاد شده و حتی مخالفان نظام را نیز با شوک از فریز خارج کردند که مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کنند. 

وی با بیان اینکه نبرد واقعی امروز بین جنود الهی و جنود دشمن است، گفت: نیاز امروز کشور قدرت افزایی است که البته از چند سال پیش آغاز شده و دشمن نیز متوجه شده که لرزه به جانشان افتاده است.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه با بیان اینکه نباید از بیانیه گام دوم انقلاب به سادگی گذشت، افزود: دشمن صدها ساعت بر روی این بیانیه مطالعه کرد و به این نتیجه رسید که بیانیه گام دوم حاصل تجربه از چله اول انقلاب و مسیری برای رشد در چله دوم انقلاب است که در زمینه های مختلف تلاش می کند عرصه را بر ملت ایران تنگ کند. 

ضیغمی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی قصد دارد تا دست جریان اشرافی و فاسد را قطع و عرصه را برای رشد جوانان فراهم کند، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی می خواهد اقتصاد کشور را از بلاتکلیفی خارج کند ولی دشمن همواره با رسانه بر روی این موج حرکت می کند که به مردم القا شود تنها راه نجات کشور تن دادن به ذلت های غرب است. 

وی با بیان اینکه دیپلماسی همسایه محور یکی از برنامه هایی است که توسط دولت در حال انجام است، گفت: ایجاد بی ثباتی در ایران از جمله مواردی است که آمریکا به آن اذعان دارد که در جریان اغتشاشات اخیر در کشور، دست آن ها در براندازی و ایجاد آشوب مشخص بود که با پول و سلاح تلاش کرد تا عمر انقلاب اسلامی را به پایان برساند. 

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه با بیان اینکه دشمن از طریق قدرت رسانه ای از خود قدرت پوشالی ساخته است، افزود: ایجاد درگیری و جنگ در بین کشورهای همسایه ایران و ایجاد بی ثباتی در منطقه از جمله کارهایی بود که آمریکا اقدام به انجام آن داد ولی هر کاری را آغاز کردند نتوانستند آن کار را به نتیجه ای که مدنظر داشتند برسانند. 

ضیغمی با بیان اینکه در فتنه ۹۶ و ۹۸ دشمن قصد داشت تا جریان مردم سالاری و جریان کارآمدی را به فروپاشی بکشانند، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن ساحت نمادین و ارزشی ملت را هدف قرار دادند که از آن حجاب در آمد و برای انجام این کار و هدف قرار دادن عفت زنان از سال های گذشته با انواع کمپین ها، عملیات روانی را آغاز کردند و این یک بخش از جنگ ترکیبی دشمن بود. 

وی با بیان اینکه حمله به اقتدار ملت دومین هدف دشمن در اغتشاشات اخیر بود، بیان کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که چگونه با انواع خشونت ها مانند زیرگرفتن پلیس و خانواده ها و بسیجیان قصد داشتند تا برای کسانی که می خواهند از انقلاب دفاع می کنند هزینه تراشی می کردند ولی ملت انقلابی هیچگاه از آرمان خود عقبگرد نکرد و پای انقلاب ایستاد. 

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه با بیان اینکه پلتفرم های خارجی مانند ابزارهای جنگی است که در اختیار جوانان است که می خواهد راهبرد مدیریت ذهن جوانان ملت را در اختیار خود بگیرد، گفت: ایجاد ادبیات سازش از جمله دیگر اقدامات دشمن برای مدیریت اذهان است که این کار بعضا از طریق برخی اساتید غرب زده و برخی قلم فروشان از تریبون ها به مخاطبان با الفاظ زیبا القا می شد و اینگونه گفته می شد که اگر قرار است به سعادت برسیم باید به غرب اتکا کنیم که این فریب است. 

ضیغمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت غرب و استکبار را به چالش کشیده است، افزود: انقلاب اسلامی با تولید پهباد و موشک ها برای افزایش قدرت دفاعی کشور موجب غرور ملت و دیگر کشورها شده و به برخی کشورها این جسارت را داده که حتی با دست خالی مقابل استکبار ایستادگی کنند. 

وی با بیان اینکه استکبار معتقد است که چین در زمینه رشد اقتصادی برای ایجاد قدرت، روسیه در زمینه تضعیف قدرت اروپا و حمله با اکراین، قدرت گرفتن مسلمانان در جهان و ایران به عنوان معرفی کننده الگوی جدید حکمرانی چهار موضوعی است که قدرت غرب را به چالش کشیده است، تصریح کرد: کرونا یک زبان واحد در زمینه حکمرانی به وجود آورده بود که شیوه برخورد و مبارزه با کرونا در کل جهان یکی بود ولی شاهد بودیم که ایران نوع دیگری از مدیریت کرونا را در پیش گرفت که مورد توجه همگان قرار گرفت. 

به گفته جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه، در حالی که در کشورهای مدعی اروپایی و غربی ماسک و واکسن را از یکدیگر سرقت می کردند و در زمینه کسب وکار با مشکلات فراوانی روبرو شدند ولی در ایران دانشمندان و پزشکان انقلابی در کنار هم ایستادند و چند نوع واکسن کرونا تولید کردند و زنان نیز چرخ های خیاطی خود بیرون آوردند و مشغول دوخت ماسک شدند و حتی در زمینه اقتصادی نیز بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد که این نمونه ای از حکمرانی انقلاب اسلامی است که در اذهان غرب هم نمی گنجد. 

ضیغمی با بیان اینکه دشمن در راه مبارزه با انقلاب اسلامی به دنبال هویت سوزی از طریق ایجاد تردید و ۲گانه سازی و به هم ریخته کردن نظم اجتماعی است، افزود: هویت سازی از طریق سبک زندگی غربی و قبله آمال نشان دادن غرب، مسیر دیگر دشمن برای تضعیف انقلاب است و باید شناخت درسی از سناریوسازی های دشمن داشته باشیم که اینگونه می توانیم مقابل آن ایستادگی کنیم و از کشور نیز مقابل حملات دشمن دفاع می کنیم. 

وی با بیان اینکه نمی توانیم سناریو دشمن را بشناسیم ولی نسبت به توانایی های کشور غافل باشیم، گفت: نباید اجازه دهیم تا دشمن پرده بر روی حقایق بیندازد و نباید اجازه دهیم که جنگ روانی دشمن از طریق فضای مجازی بر روی ما اثر بگذارد. 

به گفته جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه، در جریان اغتشاشات اخیر برخی در مقابل هجمه به انقلاب سکوت کردند و در حالی که کشور در شرایط سختی قرار داشت ولی هیچ گونه اقدامی در محکومیت اغتشاشات و خون هایی که به ناحق ریخته می شد نکردند که این افراد شامل نصرت الهی نخواهند شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان