نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس با بیان اینکه ۸ و ۹ دی ماه تبلوری از بصیرت و هوشیاری مردم است، گفت: در مواجه با جنگ ترکیبی باید از هوشیاری بالایی برخوردار باشیم درغیراین صورت در زمین خودی، مغلوب ...

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، غلام رضا مرحبا عصر امروز در همایش ۹ دی ماه در محل مسجد محمد رسول الله (ص) این شهرستان اظهار کرد: ۸ و ۹ دی ماه تبلوری از بصیرت و هوشیاری مردم است که به تعبیر مقام معظم رهبری این ایام، احساس تکلیفی بود که باعث شد تا مردم از آرمان های نظام و انقلاب دفاع کنند. 

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا در تلاش است تا مردم ما را از هم جدا کند، گفت: تمام شرکت های ایرانی که توان کمک به کشور را داشتند به واسطه آمریکایی ها و ایادی وابسته به غرب، مورد تحریم قرار گرفته اند. 

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه در حال شکل گیری یک جنگ تمام عیار ترکیبی هستیم که از شیوه های نوین تهاجمی و تدافعی برخوردار است، بیان کرد: در مواجه با جنگ ترکیبی باید از هوشیاری بالایی برخوردار باشیم درغیراین صورت در زمین خودی، مغلوب حرکات دشمن می شویم. 

مرحبا با بیان اینکه جنگ ترکیبی، جنگ روایت ها است و باید روایت درستی را به مردم به ویژه آینده سازان کشور منتقل کرد، افزود: روشن کردن واقعیت ها، تمیز سره از ناسره و تفکیک این فضای غبارآلود از وظایف جهاد تبیین است که در این بین، وظایف مسؤولین دستگاه های لشکری و کشوری بسیار سنگین می باشد.

به گزارش فارس، مراسم بزرگ داشت حماسه نهم دی با اجتماع باشکوه اقشار مختلف مردم در محل مسجد محمدرسول الله (ص) شهرستان آستارا برگزار شد که با شعرخوانی «کیوان رادفر» و مداعی «خلیل خوبکار» و «پرویز سلام» همراه بود. 

پایام پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان