جوانان امروز تشنه معرفت شهدایی هستند

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ۰۸:۰۲ چاپ کد خبر: 180272
رستم آباد- فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر لزوم بازخوانی معارف دینی و معرفتی انقلاب و دفاع مقدس گفت: جوانان امروز تشنه معرفت شهدایی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه جمعه در یادواره شهدای رستم آباد در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: پیروی از راه، روش و منش شهدا باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

وی، زندگی نامه و وصایای شهدا را نسخه نجات بخش جامعه دانست و افزود: سبک زندگی شهدایی باید در جامعه پیاده سازی شود و این مهم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تحقق می یابد.

مردم حاج قاسم را با دنیا عوض نمی کنند

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به خیانت برخی مسئولان در ادوار مختلف، بیان کرد: برخی وزرای دولت گذشته برای سخنرانی در سازمان ملل حق سخنرانی و مأموریت می گرفتند اما در مقابل حاج قاسم در ۲۲ سال خدمت در آن سوی مرزها، یک دلار یا یورو حق مأموریت نگرفت.

سردار اهوازیان با اشاره به محبوبیت بین المللی حاج قاسم در بین اقشار مختلف، اضافه کرد: مردم حاج قاسم را با دنیا عوض نمی کنند و شیفته اخلاق، معرفت و محبت وی شدند.

وی با اشاره به نگاه ویژه حاج قاسم به خانواده شهدا، افزود: ولایت مداری و گوش به فرمان رهبری بودن مطالبه جدی خانواده شهدا از مردم و مسئولان است.

محاکمه مفسدین اقتصادی و مسئولان فاسد مطالبه مردم است

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه همه ما مدیون خون مطهر شهدا هستیم، گفت: مسئولیت، جایگاه، مقام و منزلت ما به پاس زحمات و تلاش های شهیدان است و باید قدردان این نعمات الهی باشیم.

سردار اهوازیان با تاکید پیاده سازی راه، روش و منش شهدا در لایه های مدیریتی، تصریح کرد: برخی مسئولان با تصاویر شهدا عکس یادگاری می گیرند و عکس شهدا عمل می کنند.

وی با اشاره فساد مالی مسئولان در دولت گذشته، افزود: محاکمه مفسدین اقتصادی و مسئولان فاسد مطالبه مردم است.

شهدا اسوه غیرت دینی بودند

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مسئولان دولت گذشته مسبب اصلی وضع موجود هستند، گفت: با رودربایستی نمی شود مملکت را اداره کرد برخورد با مفسدان بویژه مدیران فاسد باید قاطعانه عمل کرد.

سردار اهوازیان با بیان اینکه شهدا اسوه غیرت دینی بودند، اضافه کرد: شهدا در سخت ترین شرایط جنگ دست از مبارزه، جهاد و عمل صالح برنداشتند و تا پای جان هم با نفس خود جنگیدند و هم با دشمن.

وی با تاکید بر بازخوانی معارف دینی و معرفتی انقلاب و دفاع مقدس، افزود: جوانان امروز تشنه معرفت شهدایی هستند.

حادثه شاهچراغ نمونه کوچکی از رفتار وحشیانه دشمن بود

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه شهدا معجزه الهی هستند، گفت: مگر می شود کسی سیره معرفتی و عرفانی شهید حاج قاسم سلیمانی را بشنود و منقلب نشود.

سردار اهوازیان با بیان اینکه کم سن و سال ترین مدافع حرم یک پسر ۱۳ ساله مازندرانی بود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی رویشگاه حسین فهمیده ها است.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، افزود: برخی جوانان فریب نیرنگ ها و شبهه افکنی های رسانه ای دشمن را خوردند و وارد معرکه اغتشاش و آشوب شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن به کسی رحم نمی کند، گفت: حادثه شاهچراغ نمونه کوچکی از رفتار وحشیانه دشمن بود.

سردار اهوازیان با بیان اینکه شهدا مشعل هدایت هستند، اضافه کرد: راه سعادت، خوشبختی و روشنایی از مسیر پرنور شهدا می گذرد قدر این شمع های فروزان حقیقت را بدانیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان