رودسر- فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا سند پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: شهدا با جانفشانی های خود عزت، استقلال و آزادی برای کشور به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین کاجی عصر جمعه در مراسم یادواره ۱۹۰ شهید بخش رحیم آباد و نیز بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد صاحب الزمان این شهر اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا اقدامی شایسته و ضرورتی برای مرور حماسه هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی فرزندان این مرز و بوم برای نسل های آینده است.

وی با بیان اینکه شهدا تمام معادلات سیاسی آمریکا و دنیا را به هم زده همانطور که ما در انقلاب خود از طریق حماسه هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را به جهان صادر کرده ایم گفت: شهدای ما نیز تأثیرگذاری آنها را بر جهان اسلام گذاشتند و در سوریه، عراق و دیگر کشورها روحیه شهادت طلبی در حال گسترش است.

سردار کاجی افزود: ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم و امروز تأثیر خون شهدا را در کشورهای منطقه می بینیم.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا سند پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اضافه کرد: شهدا با جانفشانی های خود عزت، استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه طبق روایت ها نخستین فردی که برای شهدا در جنگ احد یادواره در منزل حضرت حمزه برگزار کرد حضرت زهرا (س) بود، گفت: ما باید به سیره حضرت زهرا (س) عمل کنیم و به این شهدا که امامزادگان عشق هستند دخیل ببندیم.

همرزم سردار شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت با اشاره به رمز و محبوبیت شهید سلیمانی در دل های مردم گفت: علت اینکه شهید سلیمانی سردار دل ها شد و محبوبیتش از جمهوری اسلامی بیشتر بوده و معادلش در ایران هم زیاد داریم این بوده که شهید سلیمانی زنده بودن شهدا را باور داشت و شهدا نقش پررنگی در زندگی اش داشتند.

وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و به وصال جانان رسیده اند، گفت: آنان در نزد خدای خود روزی می خورند و اگر کسی چشم گوش آلوده به گناه نداشته باشند می تواند شهدا را ببیند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان