رشت- امام جمعه آستارا گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود که با شناخت درست و حرکت به موقع در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را گسترش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته آستارا به بیان آیات قرآن کریم و احادیث اهل بیت (ع) در ضرورت داشتن شناخت و بصیرت و اقدام آگاهانه در مواقع حساس و مهم پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمان ایشان و روز ملی مقاومت گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود که با شناخت درست و حرکت به موقع در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را گسترش داد و اجازه نداد عزت اسلام در جهان خدشه دار شود.

امام جمعه آستارا تأکید کرد: شهید سلیمانی بدون هیچ ادعایی و به دور از هیاهو به وظیفه خود عمل می کرد و به خاطر اخلاص و دوری جستن از منافع شخصی در گیر و دار لابی گری ها و سیاست بازی نبود و علیرغم موقعیت بسیار مهمی که داشت هیچگاه از آن ذره ای استفاده نکرد و آن شیر بیشه های جنگ و نبرد همواره در خدمت محرومین و مستضعفان بود.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه خود به افزایش بی رویه قیمت ارز و طلا و خودرو در هفته های گذشته اشاره کرد و گفت: متأسفانه هیچ نظارتی بر بازار و قیمت ها نیست و افزایش قیمت ارز و طلا قیمت همه کالاها را تحت تأثیر خود قرار داده است.

وی با بین اینکه دشمنان پس از ناامیدی از اغتشاشات برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، این بار با افزایش حمله ها در جنگ تمام عیار اقتصادی سعی در تحت فشار قرار دادن مردم دارند، افزود: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، دولت باید تیم اقتصادی خود را ترمیم کند.

حجت الاسلام باقری ارومی ضمن گرامیداشت چهاردهم دی ماه روز جهاد کشاورزی، توسعه کشاورزی را به عنوان یکی از پایه های تولید و اقتصاد کشور پراهمیت عنوان کرد و اظهار داشت: توسعه علمی و مدرن کشاورزی علاوه بر تأمین نیاز داخلی و قطع نیاز به واردات می تواند ما را به عنوان یکی از تعیین کنندگان موازنه قدرت غذایی در دنیا مطرح کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان