رشت- فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مساجد، مراکز اعتقادی بود که در حماسه سازی مردم موثر است، گفت: امروز دشمن تلاش می کند مساجد را از مردم بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هامون محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اظهار نظرهای مخرب برخی از چهره های مشهور در آشوب های اخیر اظهار کرد: برخی افراد با وجود آنکه در همین نظام رشد کرده و به موفقیت رسیده اند قوانین کشور را زیر پا گذاشته و علیه نظام صحبت می کنند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به سکوت برخی از مدعیان در برابر جنایات تکفیری ها علیه مردم سوریه گفت: جنایت های زیادی توسط تکفیری ها و به فرمان آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه انجام شده اما مدعیان آزادی و حقوق بشر در برابر آنها سکوت کرده اند.

وی با بیان اینکه نفوذی های زیادی قصد تخریب کشور را دارند، افزود: حماسه ۸ و ۹ دی نتیجه یک جراحی مردمی بود و ملت مؤمن و بصیر ایران بر خلاف خواست فتنه گران و نفوذی ها وارد صحنه شدند و از ارزش های دینی و انقلابی دفاع کردند.

سردار محمدی با اشاره به اینکه مساجد، مراکز انسجام و اعتقادی بود که در حماسه سازی و حضورهای مردم مؤثر است، تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می کند مساجد را از مردم بگیرد.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه صرف خوب بودن برای یک مدیر موفق کافی نیست، ادامه داد: مدیر باید متخصص و کارآمد باشد و دارای انگیزه و اهل انجام کار جهادی باشد تا مدیر در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از نابسامانی ها و وضعیت فعلی ناشی از توطئه و تحریم دشمنان است، افزود: با وجود تمامی کارشکنی ها و توطئه ها موفقیت های خوبی به دست آورده ایم و آینده نیز به تعبیر رهبری روشن است.

سردار محمدی با اشاره به نقش نفاق در ایجاد آشوب و مشکل در کشور بیان کرد: منافقان و نفوذی ها در بزنگاه های حساس نقشه های شوم خود را عملی کرده و به بخش هایی از کشور ضربه می زنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان