رودسر- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که فرهنگ عاشورایی، علوی و همچنین مکتب حاج قاسم وجود دارد آسیب نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت نهم دی و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع شهر کلاچای با اشاره به فشارهای دشمنان علیه ملت ایران، اظهار کرد: آنها تلاش می کنند با تحمیل اراده خود ملت ما را به زانو درآورند اما هرگز موفق نخواهند شد.

وی پشتوانه قدرت جمهوری اسلامی ایران را داشتن ملت شجاع، بصیر و در صحنه دانست و افزود: تا زمانی که این ملت در صحنه است و در زیر چتر ولایت قرار دارند به این نظام خدشه ای وارد نخواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با فرهنگ عاشورا و علوی عجین است، گفت: تا زمانی که این فرهنگ عاشورایی، علوی و مکتب حاج قاسم وجود دارد آسیب پذیر نخواهیم بود.

سردار حسن زاده، ضربه زدن به دین اسلام را هدف اصلی دشمن برشمرد و بیان کرد: هدف دشمن برداشته شدن پرچم های سید الشهدا و خیمه های عزای حسینی است.

وی در ادامه به سابقه دشمنی دشمنان با ملت ایران بویژه در ۴۳ سال عمر انقلاب اشاره کرد و افزود: آنها با جمهوری اسلامی مخالف نیستند بلکه با ایران قوی مخالف هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به راه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: مهم ترین مشخصه این شهید در مردمی بودن، پایبندی او به ولایت فقیه و بصیرت او بود.

سردار حسن زاده اضافه کرد: باید راه این شهید و سایر شهدا را ادامه دهیم تا به سعادت در دنیا و آخرت برسیم.

وی در پایان یک پیام هم به مسئولان داد و افزود: به حل مشکلات این مردم قدرشناس و فهیم که پای انقلاب هستند توجه جدی شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان