رشت- جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عصبانیت و هراس آمریکا از اقتدار انقلاب اسلامی گفت: دشمن نسبت به اقتدار و نفوذ انقلاب در منطقه حساس شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ضیغمی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست هم اندیشی جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی استان گیلان که به مناسبت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد با بیان اینکه اغتشاشات اخیر صف آرایی جنود شیطان در مقابل جنود الهی بود، گفت: در اغتشاشات اخیر جنود شیطان با همه امکانات خود و بهره گیری از عوامل ضدانقلاب خارجی و سرپنجه های داخلی در میدان مبارزه با جنود الهی حاضر شد.

وی با بیان اینکه شیطان بزرگ از اقتدار انقلاب اسلامی خشمگین و هراسناک است، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب راه عبور موفق نظام از مجموعه تلاش های شکست خورده جریان غربگرای داخلی به سمت موفقیت های بزرگ است و لذا دشمن را سخت به لرزه انداخته تا به هر شکل ممکن جلوی تحقق آن را بگیرد.

سردار ضیغمی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب با گفتمان غرب در تضاد است، تصریح کرد: این بیانیه تصویری روشن و شفاف را از پویایی و جهش انقلاب اسلامی به سوی تمدن نوین اسلامی به جهانیان ارائه داده است.

تفکر غرب گرا و لیبرال ها از مدیریت جوانان نخبه ایران هراس دارد

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال عمر پربرکت خود اصالت خود را حفظ کرده است، تاکید کرد: این انقلاب همچنان به آرمان هایش پایبند مانده و هیچگاه به اصل خود خیانت نکرده است.

وی ایجاد موج ناامیدی و در بن بست جلوه دادن مدیریت نظام اسلامی را یکی از شگردهای شکست خورده استکبار جهانی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی عامل ایجاد تحرک و پویایی در اقتصاد کشور شده و اقتصاد ایران را از بلاتکلیفی خارج خواهد کرد.

سردار ضیغمی ادامه داد: بنا به اقرار دشمن «تنها راه تولید رفاه در ایران تزریق تفکر مقاومتی در ارکان تصمیم گیری اقتصاد ایران است که باید به هر قیمتی جلوی آن را گرفت».

وی با بیان اینکه اقتصاد وابسته موجب رشد جریان های اشرافی، خودفروخته و نفوذی می شود اما اقتصاد مقاومتی سبب رشد مردم می گردد، بیان کرد: ترویج و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی تهدید بزرگ تحریم را به فرصتی تاریخی برای رشد و پیشرفت کشور تبدیل خواهد نمود.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با جهاد تبیین، گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام برای مردم روشنگری می شود و جلوی تحریف تاریخ انقلاب و امام گرفته خواهد شد، بیان کرد: جهاد تبیین تلاش غرب برای ایجاد ناامیدی در جامعه اسلامی ایران را بی اثر کرده و افق های روشن پیش رو را تبیین می کند.

وی بازگشت ایران اسلامی را به تفکر انقلابی و جهادی دوران دفاع مقدس موجب غافلگیری غرب دانست و گفت: تفکر غرب گرا و لیبرال و نظام سلطه به شدت از مدیریت انقلابی جوانان نخبه ایران هراسناک است.

سردار ضیغمی با بیان اینکه جهان غرب با تحریف شخصیت ممتاز معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به دنبال فریب نسل جوان است، اظهار کرد: دشمن تلاش می کند بر حقایق انقلاب اسلامی پرده ای از ابهام بگستراند تا نسل جوان از اقتدار و پیشرفت نظام آگاه نباشد.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دیپلماسی همسایه محور جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن نسبت به اقتدار و نفوذ انقلاب اسلامی و نقش نظام در منطقه حساس شده و تلاش می کند با ناامن جلوه دادن کشور و ایجاد بی ثباتی جلوی عقد قراردادهای راهبردی منطقه ای و بین المللی را بگیرد.

ضرورت پاسخگویی به پرسش های جوانان

وی با بیان اینکه الگوی حکمرانی امامین انقلاب اسلامی و نظریه ولایت فقیه، یک حکمرانی متعالی را به جهانیان معرفی کرد، گفت: حکمرانی الهی امامین انقلاب اسلامی، نظام حکمرانی لیبرال دموکراسی غرب و مارکسیستی شرق را با چالش جدی مواجه کرده است و امروز یکی از چالش های مهم استکبار جهانی معرفی الگوی مترقی حکمرانی امامین انقلاب در مقابل الگوی شکست خورده لیبرال دموکراسی غرب به جوامع بشری است.

سردار ضیغمی به اهمیت توجه به نسل جوان و ضرورت پاسخگویی به پرسش های آنان اشاره کرد و افزود: نباید اجازه دهیم تحول نسلی جامعه اسلامی ما به چالش نسلی تبدیل شود.

جانشین فرماندهی کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، مدیریت انقلابی را جایگزین مدیریت غربگرا کرد، ادامه داد: استکبار جهانی از تفکر انقلابی جوانان متخصص ایرانی هراسناک است چون به خوبی می داند که تفکر انقلابی موجب شکوفایی و جهش ایران در عرصه های مختلف کشور شده است.

وی ادامه داد: دشمن می گوید «برای نابود کردن ملت ها از جمله ایران باید آینده اش را بگیریم و آینده یک کشور یعنی جوانانش» لذا تلاش می کند تا از طریق فضای مجازی و عملیات روانی ذهن و روح جوانان را مورد آماج دروغ و فریب قرار داده و به کنترل خود در بیاورد.

سردار ضیغمی با بیان اینکه خوشبختانه امروز جوانان ما بر قله بلند روحی ایستاده و در مسیر پر شتاب ساخت آینده درخشان برای ایران عزیز اسلامی ما قرار دارند، افزود: هیچ سدی توان توقف و به انحراف کشاندن جوانان ایرانی را ندارد زیرا جوانان امروز ما مؤمن، جسور، شجاع، آرمانخواه، بصیر و آگاه هستند و در تمام عرصه ها با اعتمادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف به آنها دارند خوش درخشیده و تضمین کننده آینده کشور هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان