رشت- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به افتتاح ۱۵۰۰واحد صنعتی در کشور گفت: توسعه زیرساخت ها مورد توجه وزارت صمت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان ظهر پنج شنبه در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به توجه مطلوب و نگاه ویژه مسئولان استان به رفع موانع تولید و تسهیل در تولید و تسریع در فعالیت های تولید و اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: طرح توازن سرمایه گذاری صنعتی در نقاط مختلف کشور برای برقراری عدالت و توزیع سهم یکسان از سرمایه گذاری در شهرهای بزرگ و کوچک از سوی این وزارتخانه به جد دنبال می شود و در مناطقی که کمتر مورد توجه قرار گرفته، تمرکز ویژه ای بر حوزه صنعت شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها و حمایت از بنگاه های کوچک در دستور کار وزارت صمت است، افزود: بخش تولید کشور طی سال جاری از رشد مناسبی برخوردار بوده و از ابتدای سال تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور بهره برداری شده که نوید دهنده رشد تولید است.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان دارای ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با ۹۳۳ واحد بهره بردار است، گفت: در زمان حاضر ۱۶ هزار و ۸۰۳ نفر در این تعداد واحد بهره بردار بر اساس پروانه اشتغال دارند.

رسولیان اضافه کرد: با توجه به تأکیدات رئیس جمهوری و پیگیری های استاندار گیلان و تخصیص اعتبارات مناسب در سفر دولت سیزدهم به این استان، در آینده ای نزدیک شاهد توسعه فعالیت های شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان باشیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان