رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به برخورد قاطع با کسانی که به قصد براندازی دست به اغتشاش زدند، گفت: آرای قضات با جرم های ارتکابی در اغتشاشات اخیر متناسب باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی عصر شنبه در همایش رؤسای دادگستری و دادستان های گیلان با بیان اینکه رسیدگی به پرونده های اغتشاشات اخیر باید عادلانه و در چارچوب های قانونی انجام شود اظهار کرد: آرا صادره برای این پرونده ها باید طبق قوانین و به دقت بررسی و عادلانه باشد.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه رعایت تناسب مجازات درنظر گرفته شده با جرایم ضروری است، افزود: آرا قضات با جرم های ارتکابی در اغتشاشات اخیر باید متناسب باشد.

وی تصریح کرد: افرادی که از عاملان اصلی، محرک و اخلالگر امنیت شناخته می شوند آرا و مجازات متفاوتی با فریب خوردگان خواهند داشت.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر عده ای خاص قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی را داشتند افزود: دشمنان همواره قصد دارند اعتراضات را عمومی نشان دهند در حالی که برخی به صورت سازماندهی شده این کار را انجام می دهند.

وی با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضا با کسانی که به قصد براندازی نظام دست به اغتشاش زدند گفت: عموم مردم خواهان حفظ نظام هستند اما برخی خواص با جریان برانداز هم صدا شدند.

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر جلب رضایت توده و عموم مردم عنوان کرد: اغتشاش کار گروه خاص و اندکی بود که حرکتشان نیز قوام نداشت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان