آستانه اشرفیه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، آبزی پروری خارج از دریا را از سیاست های مهم شیلات برشمرد و گفت: باید این ظرفیت ها فعال شود.

صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید استاندار گیلان به پره صیادی بندر کیاشهر، اظهار کرد: افزایش بهره وری در بخش های مختلف کشاورزی رویکرد مهم و اصلی دولت سیزدهم است که این مهم در گیلان به صورت جدی پیگیری می شود.

وی، احصاء مشکلات جامعه صیادی گیلان را از مهم ترین اولویت ها برشمرد و افزود: رفع موانع در همه بخش ها بویژه در صنف صیادان به جد دنبال می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، آبزی پروری خارج از دریا را از سیاست های مهم شیلات برشمرد و بیان کرد: در کنار صید و صیادی در دریا، باید ظرفیت های آبزی پروری خارج از دریا هم فعال شود.

محمدی با اشاره به ظرفیت های خوب گیلان در بخش منابع آبی، اضافه کرد: گیلان در بخش پرورش انواع ماهی و تقویت آبزی پروری خارج از دریا توانمندی بالایی دارد که از آن باید بهره گرفت.

وی از تشکیل ستاد آبزی پروری در گیلان خبر داد و افزود: این ستاد مشکلات، موانع، آسیب ها و فرصت های آبزی پروری استان را مورد بررسی قرار می دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به نتایج و مزیت های تقویت آبزی پروری در بخش های مختلف، اضافه کرد: تقویت آبزی پروری منجر به ارتقای امنیت غذایی، اشتغال آفرینی و پویایی اقتصاد می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان